oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Als ik het goed begrijp heb je hem dus helemaal uitmekaar en weer inmekaar gezet?
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Klinkt als een serieus probleem overigens. Heb je er rare dingen mee gedaan?
Doet ie wat als je de proc eruit haalt.
Is er een code voor op de diagnosesysteem, geen proc?
mobo ligt uit de pc, processor eraf, geheugen etc. dus pc ligt helemaal uit elkaar. heb gelukkig nog een 2e pc'tje.
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
(Zal het wel niet zijn) maar misschien als je geluk heb is het alleen maar je voeding of geeft die nog wel een teken van leven.Op dinsdag 12 juni 2001 21:18 schreef BadMotha het volgende:
maar ik krijg er geeneens spanning op
andere voeding heb ik al geprobeerd.
dat aan en uit zou ook wel eens daar mee te maken kunnen hebben.
Heb je wel een 300watt voeding erin hangen??
naja als ik je stukje lees zeg je dat je andere voedingen hebt gebruikt, ik zou dan ook aan het mobo denken ja.
Eerst alles vervangen(ook de kast
Over een tijdje heb je misschien weer dit probleem en dan blijkt dat je mobo een batterijen-eeter is
No news is bad news.
toen heb ik gewoom alle slots schoon geblazen en klaar is kees
maare een betere voeding is echt aan te raden
leen even een 300w van een betere merk bij iemand en kijk even als dat werkt
zo niet dan heb je toch nog wel garantie
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
krijg een nieuwe.
gelijk maar een ENERMAX 350 watt besteld.
moet het wel goed komen lijkt me.