ik ben al een jaar in het bezit van een GTX 650 Ti Boost(MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE)
toen ik laatst probeerde de drivers te updaten, kreeg ik halverwege een BSOD, betreffende BAD_POOL_HEADER.
sindsdien wil geen van mijn games opstarten, (na het opstarten 'programmaX.exe werkt niet meer') en verteld war thunder dat er geen directx 11 op de pc is gevonden.
diagdx.exe verteld echter dat directx 11 wel aanwezig is
een tweede maal de drivers proberen te updaten zorgde er voor dat het scherm even op zwart ging(word aangegeven dat dit normaal is), maar ongeveer halverwege blijft het scherm ook daadwerkelijk zwart.
de monitor geeft aan dat er geen input is, en dit blijft ook zo totdat ik de pc herstart.
ligt dit aan de drivers op mn computer of is er iets met mijn videokaart aan de hand?
specs:
Computer Brand Name: GIGABYTE Z87-HD3
Operating System: Microsoft Windows 7 Professional (x64) Build 7601
Total Memory Size: 8 GBytes
Video Chipset: Intel HD Graphics 4600 en NVIDIA GeForce GTX 650 Ti Boost
toen ik laatst probeerde de drivers te updaten, kreeg ik halverwege een BSOD, betreffende BAD_POOL_HEADER.
sindsdien wil geen van mijn games opstarten, (na het opstarten 'programmaX.exe werkt niet meer') en verteld war thunder dat er geen directx 11 op de pc is gevonden.
diagdx.exe verteld echter dat directx 11 wel aanwezig is
een tweede maal de drivers proberen te updaten zorgde er voor dat het scherm even op zwart ging(word aangegeven dat dit normaal is), maar ongeveer halverwege blijft het scherm ook daadwerkelijk zwart.
de monitor geeft aan dat er geen input is, en dit blijft ook zo totdat ik de pc herstart.
ligt dit aan de drivers op mn computer of is er iets met mijn videokaart aan de hand?
specs:
Computer Brand Name: GIGABYTE Z87-HD3
Operating System: Microsoft Windows 7 Professional (x64) Build 7601
Total Memory Size: 8 GBytes
Video Chipset: Intel HD Graphics 4600 en NVIDIA GeForce GTX 650 Ti Boost
[ Voor 2% gewijzigd door RC95 op 22-10-2014 01:10 . Reden: toevoegen extra informatie ]