Advies setup pc

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• JL93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06-2021
Hallo iedereen, ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie selectie onderdelEn voor mijn pc maar weet telkens weer iets te veranderen. Nu kwam ik van de week in gesprek met iemand die ik ken en die zei me dat ik beter intel als amd kan pakken voor de CPU, waar ik dus over ging twijfelen.

Mijn vraag is,
Kunnen jullie mij helpen met een setup voor de pc, ik heb ongeveer 1000 tot 1100 MAX te besteden.

Wat ga ik ermee doen?
Ik ga hier virtuele servers en cliënts op draaien d.m.v. virtual box en of vmware, ik ga hier films op kijken en ik ga hier games op spelen, dit zal gebeuren op een 1080P tv van 32 inch.
Ik wil de pc zo Bouwen dat ik de komende 4/5 jaar geen drastische aanpassingen hoef aan door te voeren. (hieronder versta ik nieuwe videokaart of nieuwe cpu etc.)

ik heb geen merk voorkeuren maar zou graag wel 16 gb ram willen ivm de virtualisatie, de pc zal op mijn slaapkamer geplaatst worden.

Ik hoor graag iets.

Vriendelijke groet,
Jochem

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12-2025
Hey JL93,

Helaas staat je vraag in het verkeerde topic. Wellicht zal een mod (Brooky) hem wel verplaatsen. Je dient zelf een wenslijstje te posten met wat jezelf al hebt gevonden. Lees het beleid even door en je vind ook een linkje hoe je een wenslijstje kan maken.

DAA beleid

[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 25-10-2014 20:26 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste JL,
welkom op het forum. Als je op zoek bent naar een nieuwe pc, is het de bedoeling dat je in het Desktop Aankoopadvies een topic opent. Net als hier krijg je dan een aantal standaard vragen voorgeschoteld die je duidelijk en specifiek moet beantwoorden, wil je fatsoenlijk advies krijgen.

Ook willen we dat je zelf al wat voorwerk doet en zelf een voorstel doet voor een mogelijke samenstelling. Er zijn in het desktopaankoopadviesforum meerdere voorbeelden te vinden van pc's met dezelfde eisen als de jouwe.

Kijk wat ze gemeen hebben, selecteer die onderdelen en maak er een systeem van met behulp van de Handleiding Pricewatch.

Alleen dan kan er goed advies gegeven worden.

Samengevat:
  1. Post in het juiste subforum (Desktop Aankoopadvies).
  2. Voldoe aan de gestelde eisen (DAA beleid).
  3. Stel zelf een systeem samen (Handleiding Pricewatch).
Aangezien er zoveel aan je post schort sluit ik dit topic. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen, mits die aan alle criteria voldoet.

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 25-10-2014 20:48 ]

Dit topic is gesloten.