Toon posts:

Caiway Cogas Wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had vragen over Caiway wat tot zo ver heb mee gekregen uit Gouda dat het een k*t provider is.
En ze leveren geen glasvezel in Almelo en verder dat er veel klachten zijn over de manier hoe Cogas dit heeft aangepakt.

En van mijn vaders oude collega heb gehoord dat zelfs kamer vragen zijn de manier waarop Cogas heeft gehandeld ik weet niet of die klopt.
Weet iemand nou wat ik het beste kan doen nu ik wil graag iets extra's uithalen buiten paar tientjes minder per maand.
Zoals schade vergoeding of bonus met overstappen ik zie niet iets echt extra's buiten het Twente aanbieding

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit beantwoord niet mijn vragen
Nefiorim schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:34:
Een zoektocht doet dat wel. Ik heb je alvast op weg geholpen. Wat daar o.a. staat:

Almelo
Almelo - Rumerslanden, De Riet (west), Kluppelshuizen GEREED sinds 1 augustus 2014
Almelo - Windmolenbroek (oost), Schelfhorst, Aadorp en Hekel GEREED sinds 16 oktober 2014
Almelo - Windmolenbroek (west) 3 november 2014 medio november 2014
Ik heb al contact gezocht er zijn geen glasvezel pakketten in Almelo beschikbaar.
Anders had ik wel interesse

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Een zoektocht doet dat wel. Ik heb je alvast op weg geholpen. Wat daar o.a. staat:

Almelo
Almelo - Rumerslanden, De Riet (west), Kluppelshuizen GEREED sinds 1 augustus 2014
Almelo - Windmolenbroek (oost), Schelfhorst, Aadorp en Hekel GEREED sinds 16 oktober 2014
Almelo - Windmolenbroek (west) 3 november 2014 medio november 2014

Dus je aanname dat er geen glas wordt aangeboden klopt niet geheel. Bovenstaande wijken hebben t wel.

Ik wil je toch als tip doorgeven om dat topic door te lezen omdat je vragen daar echt merendeels beantwoord worden. Vooral vanaf de datum dat de verplichte overstap bekend werd staan er veel relevante posts. "Commercie en ondernemen": Stel voor dat je wat meer onderneemt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Nefiorim op 21-10-2014 17:41 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:18
DarklordLelouch wijzigde op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:41:
Ik heb al contact gezocht er zijn geen glasvezel pakketten in Almelo beschikbaar.
Anders had ik wel interesse
Welke wijk woon je in almelo? Check het even op de site van Cogas:
http://www.cogasglasvezel.nl/uw-woonplaats/almelo/

Praktisch heel Almelo kan glasvezelpakketten bestellen, voordat Caiway het per februari 2015 overneemt van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
davides schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Welke wijk woon je in almelo? Check het even op de site van Cogas:
http://www.cogasglasvezel.nl/uw-woonplaats/almelo/

Praktisch heel Almelo kan glasvezelpakketten bestellen, voordat Caiway het per februari 2015 overneemt van Ziggo.
Kerkelanden aan mij zijden dat er geen glasvezel was.
Ik zit niet echte popelen op Ciaway wat van Gouda mee gekregen K*t provider is :(.
Het enige wat ik zie dat pakketten duurder worden en geen keuze meer.
Dat mensen geforceerd hun email adres van @home Ziggo kwijt raken.
En hoe ambtenaren die partijen vertegenwoordigen gewoon aandeelhouders zijn dit soort achterkamer politiek kunnen doen. Als het mij ligt zouden iedereen gratis iPad of tablet moeten overhandigen bij de overstap en een schade vergoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 23:51

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het kan aan mij liggen maar wat wil je nou eigenlijk met dit topic bereiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hippocampus schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 02:47:
Het kan aan mij liggen maar wat wil je nou eigenlijk met dit topic bereiken ?
Betere deal uit halen dan ze nu aanbieden.
je raakt email kwijt etc je krijgt bijna niks voor terug

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Je email kwijt. Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een gmail account aanmaken. Heb je geen last meer van de switches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 19:51
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

Betere deal uit halen dan ze nu aanbieden.
je raakt email kwijt etc je krijgt bijna niks voor terug
Ik vind dat hele Ziggo gezeur maar geouwehoer, met uitzondering dat de alarminstallaties niet werken onder Caiway, dat moet opgelost worden.

Verder zijn we het slachtoffer van 2 bedrijven die het zakelijk niet eens konden worden, dus Ziggo heft net zoveel schuld als Cogas.

Maar om nu al Caiway af te branden zonder ze een kans te geven gaat me wel wat ver. Ik denk dat het best goed gaat werken.

En voor je email maak je een gmail account aan. Alles opgelost toch?

Als je maar goed internet hebt en televisie wat maakt het dan uit wie de aanbieder is.

Storm in een glas water bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot er niets meer te kiezen is. Caiway zal geen andere providers toelaten. Dat doen ze door hoge huren voor de lijnen te ersen. En daarna kunnen ze doen wat ze willen met de prijzen en service van jouw abo.
Ze zijn er om geld te genereren voor de Rabo en niet om jouw goedkoop, snel en betrouwbaar internet en tv te leveren.

Onstabiel voor iets te veel geld. Dat zie ik als ik wat verder kijk dan een storm in een glas water.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zei die Caiway directeur nog op televisie dat er binnen een paar maanden minstens vijf aanbieders op de glasvezel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alsof iemand met een camera voor zijn neus de waarheid gaat zeggen ;) en gedurende die paar maanden is het of niks, of adsl, of Caiway, niet echt veel keus he :P

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 26-10-2014 13:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Raven schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:25:
Alsof iemand met een camera voor zijn neus de waarheid gaat zeggen ;) en gedurende die paar maanden is het of niks, of adsl, of Caiway, niet echt veel keus he :P
Zeg maar net als overal in het land waar geen glasvezel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind gewoon achterkamer monopoly wel mag van de overheid over Kabel.
dat politieke partijen aandeelhouders zijn van een bedrijf.
Volgens goeie diensten van Ziggo zoals Uitzending Gemist die regelmatig gebruik moet inleveren.

En alleen 12 maanden korting en vervolgens daarna meer betalen voor dezelfde diensten.
En minder keuze vrijheid in je pakketten.
ik zou graag willen iedereen zich inzet openstellen kabel netwerken.
En meer keuze voor de consumenten.

@Home was onze eerste provider die onbeperkt internet aanbood bijna nooit problemen meer.
En zonder pardon mag ziggo geen diensten meer aanbieden niemand vraagt klanten en kiezers niets :X .
Ik uitzoeken welke partijen aandeelhouders zijn ik ga niet meer op die partijen stemmen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sissors schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Zeg maar net als overal in het land waar geen glasvezel is ;)
Ja ik verlies wel Uitzending Gemist en email adres die mijn vader gebruikt op Ziggo.
Ik zou wel op zijn minste glasvezel zien omdat nu meerder apparaten gebruiken.
dat geeft zo nu dan wel problemen met de modem en internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:32
Een 2e topic over dit onderwerp is niet echt handig. Makkelijker is om het al aanwezige topic hiervoor te gebruiken.

En (los) topic over hoe negatief het allemaal is heeft niet echt meerwaarde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.