Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628619

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Mijn budget is € 200.
Ik twijfel op dit moment tussen de Motorola Moto G (de eerste of de tweede generatie) en de Huawei Ascend G6 (3G versie) of de Huawei Ascend G620s.

Ik lees vaak dat de Motorola Moto G beter is dan de Huawei Ascend G6, maar ik vind hem vrij lomp ogen.

Wat vind ik belangrijk?
Genoeg intern geheugen (ik dacht aan 8 GB), werkgeheugen > 1 GB, een goede camera (bij voorkeur 8 MP en een front camera van > 2 MP), uitbreidbaar met MicroSD. Ook vind ik het erg belangrijk dat hij lang mee gaat! En het is een bonus als het een mooi dun model is.

Waar ik niet zo heel veel waarde aan hecht is de kwaliteit van het scherm en 3G of 4G. Ik maak namelijk alleen gebruik van internet via de wifi.

Over de Huawei Ascend G620s kon ik niet heel veel vinden. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?

Welke raden jullie mij aan? Of hebben jullie nog andere alternatieven?

Ik hoor en graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-05 23:52
ik zal voor de moto g 2014 gaan krijgt de nieuwste updates en heeft ook een betere soc dan de recente toestellen van huawei en verder beschikt hij aan al je wensen.
ps. de huawei heeft een kortere batterij duur omdat hij vrij dun is
dus adviseer ik je de moto g.

edit: of mischien kun je wachten op de nieuwe merk honor van huawei. ik hoop alleen dat ze met deze merk de update beleid wel in handen gaan nemen _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door androidfreaker op 21-10-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Een witte Moto G (2014) vind ik aardig vrouwelijk, maar zoveel mensen zoveel meningen :)
Zelf zou ik dus de Moto G aanraden, afgelopen twee weken mee gelopen en gewoonweg een heerlijk toestel.
Ook de update naar Android 5.0 Lollipop is al bevestigd, misschien niet altijd nodig, maar wel een mooie plus.

EDIT @ Hierboven: De honor 6 gaat meer kosten dan TS der budget ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 21-10-2014 17:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 592849

Mijn keuze zou vallen op een Samsung Galaxy s3 Neo (GT9301)
Deze is op veel plaatsen te koop voor € 200,- én heeft betere
specificaties dan de eerder genoemde telefoons.
Deze opnieuw uitgebrachte S3 Neo is overigens voorzien van de laatste Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Betere keuzes zijn S3 Neo, of ACER E700.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Voor aankoopadvies vragen hebben we een "eigen forum" om vervuiling van de technische forums tegen te gaan. Dit topic zal ik dan ook verhuizen naar het Mobiel Aankoopadvies forum.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 603004

Zelf zou ik voor de moto G gaan, maar ik denk dan toch voor het 4G model, dat heeft 4G(ook al gebruik je dat niet) en een micro sd kaart slot, maar een betere schermresolutie dan de moto G(2014), en als voordeel op de moto G(2013) het micro sd slot.
Ik zou persoonlijk geen Samsung kiezen, want hoewel de Samsung betere specs heeft draait hij door Samsungs skin minder soepel, ook krijgt Samsung minder vaak updates dan Motorola.
-Erwa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Zou zelf voor de Huawei Ascend G6 4G gaan. Vooral als je de camera echt belangrijk vindt. Momenteel is de telefoon ook goed geprijsd. Natuurlijk zijn er ook wat mindere eigenschappen, maar dat heb je bij alle toestellen in deze prijscategorie. De 4G versie heeft trouwens 8GB, NFC en ook een betere processor dan de G6 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
nieuws: Archos presenteert smartphone met full-hd-scherm en 4g voor 199 euro
Is alleen nog niet leverbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 24-10-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632700

Heeey Danielle,

Ik zat met hetzelfde probleem, ik twijfelde tussen de Moto G en de Huawei G6.
Mijn advies, ga eens naar de winkel (BCC heeft ze sowieso beide) om te kijken hoe ze in de hand liggen en aanvoelen. Hier kwam ik er namelijk achter dat de Moto G veel lekkerder in de hand ligt en dat hij er ook meer luxe uit ziet. Dus deze heb ik besteld!

Hij bevalt me heel goed, mooi vormgegeven en supergoede camera! Wat ik vooral fijn vind aan de camera is dat je veel foto's heel snel achter elkaar kan maken. Qua uiterlijk vond ik hem minder mooi dan de Huawei, maar nu ik hem eenmaal heb ben ik er blij mee, hij lijkt op de Samsung SIII mini. Hij voelt niet lomp aan, wel wat aan de zware kant, maar dat vind ik juist fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidmol
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05 22:46
Ik zou zeker voor de moto g 2014 gaan, ik heb zelf nu de moto g 2013 16gb :) , die heeft dezelfde hardware op het kleinere scherm na. Als ik jouw was zou ik zeker voor de moto g 2014 gaan, en dan vanwege de snelle updates, (bijna) stock android waardoor de telefoon sneller aanvoelt, het 720p scherm (al geef je aan dat je het scherm niet belangrijk vindt).
Pagina: 1