Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

40" tv met Netflix, Sony of Samsung?

Pagina: 1
Acties:

• Papillon57
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09-2023
(jarig!)
Mijn dochter is op zichzelf gaan wonen en daar hoort ook een mooie (grote) tv bij.
Voorwaarde is dat zij er Netflix op kan kijken zonder hem aan pc of laptop te koppelen, 3D niet nodig. Wel wil zij gebruik maken van haar eigen geluidsysteem.

Na wat onderzoek kwamen we uit bij de Sony KDL40W605, alternatief is de Samsung UE40H6230

Voorlopig gaat onze voorkeur uit naar de Sony, gezien de prijs en features.
En de hamvraag is werkt Netflix inderdaad prettig op deze tv? Of is het toch beter om gebruik te maken van externe bronnen voor Netflix?
Alle jullie tips zijn welkom :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je topic krijgt een verhuizing naar CEA.

De Sony is een prima keuze. Maar de Samsung heeft een 100 Hz paneel als pre.

Heb persoonlijk geen ervaring met Netflix dus daar kan ik niets over zeggen.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 06:27

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kies de tv die je wil en koop er een chromecast stick bij. 35 euro, dus op het bedrag van de tv val je er geen buil aan. En gelijk meer mogelijkheden!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ik heb een Samsung TV en ben erg tevreden over de Netflix app, gebruik hem ook erg veel. Hij wordt ook regelmatig geupdate.

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
kennis heeft een samsung tv met netflix app werkt als een trein, heb zelf een philips maar die app gebruik ik niet ivm ontbreken 5.1 mogelijkheden en gebruik hier mijn htpc voor. Zoals bovenstaand is ook een chromecast een goede optie maar icm samsung app niet echt nodig naar mijn ervaring.

Battle.net :: FazerFreak#2695

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Via een Chromecast maakt het niks uit wat voor mooie grote tv je koopt.
Kijk naar de specificaties van de TV en niet naar de software.

Heel veel smart TV's zien er fancy uit maar werke laks, traag.
Chromecast werkt super eenvoudig, super soepel en gewoon ideaal.

• Papillon57
(jarig!)
Mmmm dit maakt het er niet makkelijker op.
Bij het kijken naar 40" zie ik niet direct een kanshebber die substantieel beter is voor ong dezelfde prijs....... En de goedkopere hebben vaak maar 2 HDMIpoorten, die zijn dan allebei al bezet door de Chromecast en een Humax HDD, is toch een beetje krapjes.
Misschien dan toch bij onze eerste keus blijven....de Sony.
Alvast bedankt voor jullie input :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb mijn CC in een receiver gestoken, evenals de horizon box, ps3 etc. Dan heb je slechts 1 hdmi poort op de tv nodig.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Papillon57
(jarig!)
Ik kom iets anders tegen....kun je via de tv de amerikaanse versie kijken? Ik lees net in een recensie dat je hier alleen de nlnetflix kunt zien op je tv
Ik zie dat je via CC ed meer mogelijkheden hebt, kan het daar wel mee?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als je een dns of vpn service gebruikt en dat op je route in stelt kan dat, ja

Pagina: 1