All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Er staat dat ie voltage kan regelen ja, maar who cares. dan maar 2V door je coppermine heen
Mijn Celly 1,7V draaid ook op 2,05 (wel met converter, maar anders kreeg ik 'm niet boven de Ghz)
Nee, je moederbord ondersteunt het (lagere core-voltage) niet en daar helpt een slotket niets aan. Je kunt daarmee hooguit het laagst ondersteunde voltage selecteren. Je kunt idd de gok wagen (in combi met overclock, als je toch het voltage verhoogt) of anders een Powerleap-slotket kopen (f200 incl. shipping): die trekt de stroom direct uit je voeding en laat dus wel lagere core-voltages toe.
Nee, zo'n slotket is niet meer dan een doorgeefluik; kan je mobo niet de benodigde spanning leveren, dan kan die slotket dat ook niet. Je kan bijv. wel 1.65V op je slotket instellen, maar je cpu krijgt alsnog het minimum wat de SE440BX-2 kan leveren voor de kiezen. 2V lijkt mij overigens niet zo gezond. Met wat mazzel houdt je cpu er niks aan over als je 'm op 1.8 krijgt (zijn vrij veel die dat zo gedaan hebben) maar spreek mij er niet op aan
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hmmm, dat is dan een beetje jammer. 200 gulden voor een slotket die het wel kan vind ik een beetje erg prijzig. Dan wordt het echt goedkoper om naar een AMD systeem te upgraden.
Allen bedankt
Allen bedankt
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.