Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag het me eigenlijk als sinds het begin af. Rustige periode op werk, even een leuke app installeren. HE! Wat leuk, woordzoeker. Al jaren niet meer gedaan. Mijn innerlijke kinderhart ging harder kloppen bij de gedachte om tussen de lettermassa de woorden op te speuren om zo het verborgen woord te ontrafelen. Uit volle enthousiasme ging mijn duim met een rotgang naar de download knop en kwam het volgende scherm voorbij: “heeft toegang nodig tot:”

- Wifi
- Oproep

Goed, de Wifi kan ik nog begrijpen. Kleine pakketjes versturen voor verbeterpunten naar de ontwikkelaar etc. Maar waarom moet een woordzoeker in godsnaam bij mijn foto’s of mijn oproepinstellingen komen om over mijn locatie nog maar te zwijgen. Voor het geval ik de woordzoeker in record tijd oplos en ze mij ter plaatsen een prijs willen overhandigen?
Je kan mij niet wijsmaken dat de ontwikkelaar bij mijn foto’s moet komen onder het nom van “voor verbetering doeleinden” voor een woordzoeker. In principe zou een woordzoeker geen speciale machtigingen nodig moeten hebben om normaal te kunnen functioneren op Android.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:37

The Executer

Lekker belangrijk!

Dit is een probleem met vele apps: Veel te veel rechten waarbij de meeste direct maar op "Doorgaan" of "Download" klikken. Mijn advies zou zijn om een andere woordzoeker op te zoeken die zich wel kan 'gedragen'.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13
Klopt vaak van die spelletjes zijn gewoon helemaal niet betrouwbaar.
Appje maken en hoppa alle foto's eruit filteren straks staan er wat pikanten foto's tussen van je vriendin.
Heeft die ook direct je locatie kan die je achterhalen

ccmvad, op locatie even contacteren via FB hey gast ik heb deze foto en ook deze ik kan ze nu online gooien of je kan 50$ naar dit rekeningnummer overmaken.

Dit soort apps altijd mijden.

--
Tuurlijk het kan ook gewoon niet heel netjes geprogrammeerd of niet echt over nagedacht zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Nou precies. Ik heb ondertussen een woordzoeker gevonden zonder speciale machtigingen. Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat mensen hier klakkeloos voorbij klikken.

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Je wilt niet weten hoeveel apps teveel machtigingen eisen. Ikzelf maak gebruik van een custom rom welke standaard alle machtigingen tegenhoudt... Ideaal, vrijwel alle apps werken met een stuk moinder machtigingen als waar om gevraagd wordt tot dusver ...

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"