Beste tweakers,
Eind 2010 heb ik een zelf een computer samengesteld doormiddel van een BBG hier.
Nu begint de laatste tijd mijn moederbord steeds meer kuren te vertonen, en deze wil ik dan ook gaan vervangen.
Ik wil alleen het moederbord vervangen omdat, de computer zelf voor mij meer dan voldoende is.
Ik gebruik deze eigenlijk nauwelijks, alleen om af en toe een spelletje te spelen, CoD4, FO:NV, TF2, D3.
Helaas houd ik me al een tijdje al niet meer bezig met hardware, en zodoende is mijn kennis op dat gebied ook niet meer toerijkend.
destijds heb ik dit aangeschaft.
En later een SSD geplaatst. deze dus
Nu lijkt me het onzinnig om voor dit systeem, nieuwe onderdelen aan te gaan schaffen, en heb daarom wat in de V&A zitten rondkijken, en ben deze moederborden tegen gekomen:
Asus Crosshair V Formula
Asus Crosshair V Formula
Asus Sabertooth 990FX R2.0
Zijn deze borden nou combitabel met de onderdelen die ik al heb?
En zo ja, wat zou ik nou voor zo'n bord moeten geven?
Eind 2010 heb ik een zelf een computer samengesteld doormiddel van een BBG hier.
Nu begint de laatste tijd mijn moederbord steeds meer kuren te vertonen, en deze wil ik dan ook gaan vervangen.
Ik wil alleen het moederbord vervangen omdat, de computer zelf voor mij meer dan voldoende is.
Ik gebruik deze eigenlijk nauwelijks, alleen om af en toe een spelletje te spelen, CoD4, FO:NV, TF2, D3.
Helaas houd ik me al een tijdje al niet meer bezig met hardware, en zodoende is mijn kennis op dat gebied ook niet meer toerijkend.
destijds heb ik dit aangeschaft.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
2 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCIE | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Sharkoon Rebel9 Pro Economy | € 44,99 | € 44,99 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
2 | Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9 | € 43,95 | € 87,90 |
1 | XFX TS Series 650W PSU 80+ Bronze | € 72,32 | € 72,32 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 205,21 |
En later een SSD geplaatst. deze dus
Nu lijkt me het onzinnig om voor dit systeem, nieuwe onderdelen aan te gaan schaffen, en heb daarom wat in de V&A zitten rondkijken, en ben deze moederborden tegen gekomen:
Asus Crosshair V Formula
Asus Crosshair V Formula
Asus Sabertooth 990FX R2.0
Zijn deze borden nou combitabel met de onderdelen die ik al heb?
En zo ja, wat zou ik nou voor zo'n bord moeten geven?