Verwijderd

Topicstarter
In 2011 heb ik een Boxee Box gekocht om mijn (HD) video content en muziek te kunnen streamen naar mijn TV (met surround systeem). Tot eind 2013 ging alles goed maar na een update op van mijn Mac (Mavericks) kon ik opeens geen files meer sharen via SMB. Ik heb toen uren lopen zoeken naar oplossingen op diverse forums etc... maar tevergeefs. Een paar dagen geleden heb ik Yosemite geïnstalleerd op mijn Mac en ik dacht echt dat de problemen die ik had met het delen van files met SMB opgelost zouden zijn maar het is niet het geval: 9 van de 10 keer kan mijn Boxee niets vinden en dan moet ik nog een username en password geven ??... Ik overweeg nu om echt een andere hardware oplossing aan te schaffen en ik zou graag hierover jullie advies willen hebben...

• Paul Roos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik ben overgestapt van de BoxeeBox naar een TLBB The Little Black Box (XBMC) en die bevalt mij prima.
Kijk maar eens in het forum van de TLBB ook hier te vinden.
Mediaplayer] The Little Black Box (XBMC)

Verwijderd

Topicstarter
Paul, bedankt voor je antwoord. Kan ik dan met een TLBB zonder probleem files delen met mijn Mac (via smb)?

• Paul Roos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:53:
Paul, bedankt voor je antwoord. Kan ik dan met een TLBB zonder probleem files delen met mijn Mac (via smb)?
Dat denk ik wel, ik gebruik een Pc en die kan ik via de TLLB met smb benaderen en de films die op de pc staan afspelen.
Zal met een Mac denk ik hetzelfde zijn maar dat weet ik niet zeker, ben niet zo thuis met het Apple gebeuren.