Ongevraagde Disk Activiteit

Pagina: 1
Acties:

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:24
Wordt niet goed van de ongevraagde disk activiteit op m'n Win ME systeempje. Heb System Restore al afgezet. Task Manager zegt mij dat het volgende loopt:

Explorer, Ctfmon, Mdm, Zapro, DirectCD, Em_exec, Mailalert, Proxy, Systray, Winampa en Tranparentw.

1 of 2x per sessie heb ik voor z'on 5min heavy disk activiteit...iemand enig idee?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik draai nog veel meer zooi op de achtergrond (echter zo min mogelijk, maar heb daar nooit last van.

Dit draait er zoal:

Explorer
Winamp
Proxy
MDM
Speedkey
Dnetc
Hidserv
BlackICE
Systray
EMexec
IMGicon
Printray

HENG HENG

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

DirectCD is niet nodig, even als EM_EXEC (ik denk dat deze de boosdoener is) ook zou ik Winamp agent uitschakelen.

op mijn bakkie draait enkel:
explorer en systray.

Mcaffee VShield,
Point32 (voor intellimouse)
en nog een of ander proggie voor de mdm, meer niet.

Verwijderd

Office misschien geinstalleerd???? Zet dan ff gauw snelzoeken uit.

Verwijderd

systray verwijder ik altijd uit het systeem
of anders bij msconfig uit zetten.

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hier een tooltje waarmee je ziet welk bestand op je HD aangesproken wordt,
dit kan je helpen opsporen waar het aan ligt.

Ik zag dat het voor Win9x gemaakt is, maar misschien dat het ook onder ME werkt..

http://www.sysinternals.com/files/FILEMON.ZIP

Ze hebben daar trouwens ook handige tools waarmee je kan zien wat er in je register gebeurt.

Groeten, ~Destructor()

Nothing is impossible

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-09 20:50

Ankh

.Howdy

ahh join the line

ik had hetzelfde probleem....

hetis een setting ofzo (werd er gezegt)(zit wel in winXP gebakken) die ik alleen nooit gevonden heb...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:43
Ik heb het veel minder, maar het is natuurlijk irritant als je je harddisk na 5 mins uit laat gaan en hij toch steeds weer opspint.. Destructor, ik ga het even proberen, thanks!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-09 20:50

Ankh

.Howdy

Op woensdag 13 juni 2001 00:37 schreef ~Destructor() het volgende:
Ik heb hier een tooltje waarmee je ziet welk bestand op je HD aangesproken wordt,
dit kan je helpen opsporen waar het aan ligt.

Ik zag dat het voor Win9x gemaakt is, maar misschien dat het ook onder ME werkt..

http://www.sysinternals.com/files/FILEMON.ZIP

Ze hebben daar trouwens ook handige tools waarmee je kan zien wat er in je register gebeurt.

Groeten, ~Destructor()
nou ik heb dus eff gekeken met je proggie.. hij is gewoon tering veel dingen aan het openen en weer sluiten (vooral DLL's vindt windows leuk...) ook worden er veel dingen van outlook opgestart... etc.... GTH-bestanden

dus als iemand weet wat er aan de hand
Pagina: 1