Hallo, tweakers.
Ik zoek een manier om een PC 1 website op te laten starten. (OS maakt niet uit, als het maar goedkoop kan)
De gebruiker mag niet in mappen komen en ook niet de systeemeigenschappen aanpassen, ook mag hij de browser niet aanpassen.
Hij mag de pc wel uitzetten en aanzetten,
Het volgende is het geval: De pc moet opstarten en gelijk naar de site gaan.
Wat heb ik zelf al gevonden:
kiosk (programma die een beveiliging biedt) alleen wel veel kosten met zich meebrengt.
Cyber cafe (maar daar is dan een extra pc voor nodig)
windows server (ook daarbij zijn het de kosten en een 2de pc)
U begrijpt dus al waar ik mee zit.
Het gaat erom dat het zo goedkoop mogelijk, en zonder extra pc of server loopt.
en het gaat om een oude hp desktop pc uit de xp tijd, (windows 8 zal er wel niet meer op kunnen)
Ps, Ook hoor ik het verhaal dat het met een script kan (site openen) Dat is mooi alleen dan kan je nog steeds instellingen veranderen in de pc of browser.. of is dit wel voor elkaar te krijgen?
Wat te doen heeft iemand een tip?
Groet van Mell33
Ik zoek een manier om een PC 1 website op te laten starten. (OS maakt niet uit, als het maar goedkoop kan)
De gebruiker mag niet in mappen komen en ook niet de systeemeigenschappen aanpassen, ook mag hij de browser niet aanpassen.
Hij mag de pc wel uitzetten en aanzetten,
Het volgende is het geval: De pc moet opstarten en gelijk naar de site gaan.
Wat heb ik zelf al gevonden:
kiosk (programma die een beveiliging biedt) alleen wel veel kosten met zich meebrengt.
Cyber cafe (maar daar is dan een extra pc voor nodig)
windows server (ook daarbij zijn het de kosten en een 2de pc)
U begrijpt dus al waar ik mee zit.
Het gaat erom dat het zo goedkoop mogelijk, en zonder extra pc of server loopt.
en het gaat om een oude hp desktop pc uit de xp tijd, (windows 8 zal er wel niet meer op kunnen)
Ps, Ook hoor ik het verhaal dat het met een script kan (site openen) Dat is mooi alleen dan kan je nog steeds instellingen veranderen in de pc of browser.. of is dit wel voor elkaar te krijgen?
Wat te doen heeft iemand een tip?
Groet van Mell33
[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 21-10-2014 08:20 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd