Toon posts:

Wat voor videokaart nodig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb sinds kort een gopro hero 4 en wil graag mijn 4k video's afspelen op de computer.
En beetje bewerken alleen mijn computer pakt dit nu niet. Terwijl die bij 1440 het wel gewoon doet.
Daarnaast heb ik ook een snellere processor nodig of is alleen een videokaart voldoende?

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-01 23:45
misschien een lijst van je computerspecs posten zodat we je beter kunnen helpen

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2cwo2kl.png

Als er nog meer gegevens nodig zijn hoor ik het wel!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:00

Thomg

Aww yiss

Ik zou eerst maar eens beginnen met het installeren van een 64 bit OS, ruim de helft van je geheugen is ongebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:41:
Ik zou eerst maar eens beginnen met het installeren van een 64 bit OS, ruim de helft van je geheugen is ongebruikt.
Misschien een hele domme vraag. Maar hoe doe ik dat?

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een besteuringsysteem is 32 of 64bit. Dit geldt voor eigenlijk alle versies van windows behalve de oudere.

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 20:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb windows 7 64bit ernu opstaan nu heb ik idd meer werkgeheugen beschikbaar.
Dus ik ging vol goede moed de video's weer proberen af te spelen maar helaas.

Wanneer ik een video afspeel zie ik het 1 seconde en dan hapert het wat en paar seconde later zie je dan weer ander beeld en hapert het weer.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Probeer de videos eens met MPC-HC of VLC af te spelen. Deze ondersteunen hardware versnelling. In principe zou je huidige videokaart best 4k kunnen af spelen zover ik weet zolang je maar de goede drivers hebt en bijv. MPC-HC hebt.

Geen codec (troep) packs installeren, tegenwoordig kunnen VLC en MPC-HC haast elk formaat af spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 24-10-2014 20:51 ]

Pagina: 1