Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heet justian, en ben momenteel 11. ik ben zelf al best ervaren met android apps developen, ik zoek momenteel daarom ook een nieuwe pc, aangezien mijn pc het gewoon niet aankan.

ik heb op het moment geen budget.

Het merk maakt mij vrij weinig uit, Ik vraag wel om een laptop die aardig snel is en die lange tijd mee kan.

Mijn eisen:

- Windows 8,
- 8GB ram,
- Intel i5 processor,
- 250/500GB opslag,

Welke programma's moet de laptop aankunnen:

- Windows 8,
- Photoshop,
- Eclipse,
- Titanium,
- Skype,
- Office word paket,

Ik hoop graag op serieuse reacties!

Ik heb echt een laptop nodig, dus geen destkop

Groeten,
justian

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
het is niet de bedoeling dat je gewoon niets doen en iemand anders al het werk laten doen, je moet zelf een beetje kijken, bv bij pricewatch je criteria zetten bij zoeken, en dus niet hopen dat we gaan zeggen dat je die moet kopen, het is hier voor advies, we zijn jou slaafjes niet, en dus moet je ook geen grote mond hebben en zeggen dat je op serieuse reacties hoopt, want dat ga je zo echt niet krijgen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal het aanpassen zelf ben ik natuurlijk al opzoek geweest ;) daaruit heb ik deze puntjes kunnen halen waarop ik verwacht dat de laptop er geschikt voor is, zelf heb ik ook 0,1 procent verstand van laptops en vraag dus om hulp ;)

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
LAA beleid
Dit even doornemen en ik mis naast wat je zelf gevonden hebt vooral een antwoord op de volgende vraag: Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:49

StrongArmLance

Endless flow

Hallo Justian,

Ten eerste welkom op Tweakers. :)

Zoals thibautb al zei: probeer de pricewatch eens. Ik heb hier een linkje voor je:

http://tweakers.net/categ...xsakpSEEuSL-ShaGlkVJtbS0A

Waar ik al op 8GB RAM en de i5 processor filter. Daarnaast kun je daar links in het balkje nog andere dingen aanvinken die je in je laptop wil (je kan ook de minimum en maximum prijs instellen), zo kun je snel zien welke laptops aan je eisen voldoen!

Succes en laat het maar weten als er iets niet lukt!

Als je een laptop goede laptop vindt kan je hem hier posten en vragen of het wat is, als jij goed je best doet gaan anderen dat ook automatisch voor jou doen.

Succes!

ps. kijk goed naar jornv's vragen die zijn erg handig om aan jezelf te vragen, en voor ons handig als je ze beantwoordt.

offtopic:
Serieuze*

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 20-10-2014 22:16 ]

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
thibautb schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:25:
het is niet de bedoeling dat je gewoon niets doen en iemand anders al het werk laten doen, je moet zelf een beetje kijken, bv bij pricewatch je criteria zetten bij zoeken, en dus niet hopen dat we gaan zeggen dat je die moet kopen, het is hier voor advies, we zijn jou slaafjes niet, en dus moet je ook geen grote mond hebben en zeggen dat je op serieuse reacties hoopt, want dat ga je zo echt niet krijgen hoor.
Je mag zelf anders ook wel even je toon aanpassen, vooral als je weet dat de TS een 11-jarige betreft? Behoorlijk onbeschoft hoe jij hier mensen aanspreekt.

Naast bovenstaande advies (zelf de Pricewatch gebruiken, daar kun je in principe alle wensen zelf al invullen) kun je ook nog gaan voor een laptop uit de Best Buy Guide van deze maand. (beste koop volgens Tweakers.net) reviews: Laptop Best Buy Guide: oktober 2014.

Succes!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Pagina: 1