Dag allemaal
Drie jaar geleden heb ik een PC laten samenstellen bij Alternate. Mijn moederbord (een ASRock p67 Extreme4) is onlangs onherstelbaar beschadigd geraakt en moet vervangen worden. Ik heb Alternate gevraagd of ik gewoon een ander exemplaar kon aankopen, maar deze waren helaas niet meer beschikbaar.
Nu ben ik dus op zoek naar een geschikte vervanging zonder iets aan de rest van mijn componenten te moeten vervangen. Ik heb nog geen nood aan een upgrade, dus een equivalent van mijn vorige moederbord met vergelijkbare specificaties dat binnen mijn huidige setup past zou ideaal zijn.
Mijn PC bestaat voor de rest uit:
Processor:
Intel Core i5-2500K
Grafische kaart:
2x AMD Sapphire Radeon HD 6970 (Crossfire)
Geheugen
8GB 1333-999 K2 KVR
Stroomtoevoer:
Cooler Master Silent Pro Gold 800WATX23
Processorkoeler:
Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100
Geheugen
8GB 1333-999 K2 KVR
Harde schijf:
Samsung HB H0103SJ F3 SA2 (1 TB)
Schijfstation:
Asus ORW2014L H 20x SA LS B+SR
Netwerkadapter:
TP-Link TL-WN781NO 150/PCle/11n
Ook nog een vraagje: Alternate zei dat ik mijn moederbord uit de lijst van socket 1150 moest kiezen. Bedoelen ze niet 1155? Want dat is toch wat er staat op de verpakking van mijn ouder mobo en processor...
Alvast bedankt!
Drie jaar geleden heb ik een PC laten samenstellen bij Alternate. Mijn moederbord (een ASRock p67 Extreme4) is onlangs onherstelbaar beschadigd geraakt en moet vervangen worden. Ik heb Alternate gevraagd of ik gewoon een ander exemplaar kon aankopen, maar deze waren helaas niet meer beschikbaar.
Nu ben ik dus op zoek naar een geschikte vervanging zonder iets aan de rest van mijn componenten te moeten vervangen. Ik heb nog geen nood aan een upgrade, dus een equivalent van mijn vorige moederbord met vergelijkbare specificaties dat binnen mijn huidige setup past zou ideaal zijn.
Mijn PC bestaat voor de rest uit:
Processor:
Intel Core i5-2500K
Grafische kaart:
2x AMD Sapphire Radeon HD 6970 (Crossfire)
Geheugen
8GB 1333-999 K2 KVR
Stroomtoevoer:
Cooler Master Silent Pro Gold 800WATX23
Processorkoeler:
Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100
Geheugen
8GB 1333-999 K2 KVR
Harde schijf:
Samsung HB H0103SJ F3 SA2 (1 TB)
Schijfstation:
Asus ORW2014L H 20x SA LS B+SR
Netwerkadapter:
TP-Link TL-WN781NO 150/PCle/11n
Ook nog een vraagje: Alternate zei dat ik mijn moederbord uit de lijst van socket 1150 moest kiezen. Bedoelen ze niet 1155? Want dat is toch wat er staat op de verpakking van mijn ouder mobo en processor...
Alvast bedankt!