Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

All-round Laptop €600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Omdat m'n huidige Lenovo V560 inmiddels flink wat tekenen van ouderdom begint te vertonen, ben ik op zoek naar een laptop van een euro of 600.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal de laptop voornamelijk voor m'n studie gebruiken (Office e.d.), en zal em ook vaak gebruiken voor browsen, YouTube, etc. Het zou fijn zijn als ik er ook een beetje mee kan gamen; ik hoef zeker niet de nieuwste games op Ultra te spelen (ik snap ook dat dat wat lastig wordt met dit budget :P), maar wat oudere games als Civilization V en Skyrim hebben wel mijn interesse. Dat moet toch te doen zijn met ong. €600?

Wat is je budget?
Budget ligt rond de €600.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop is vooral voor thuisgebruik, maar af en toe zal ik em wel meenemen naar de universiteit. Zaken als accuduur en gewicht zijn dus geen hele grote factoren. Ik heb wel de voorkeur voor een 15,6'' scherm, die heb ik nu ook en dat bevalt prima.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet waanzinnig veel verstand over verschillende merken; deze Lenovo die ik nu gebruik is mijn eerste laptop ooit, en daar heb ik niet veel vooronderzoek voor gedaan. Alle merken zijn wat mij betreft prima.

Ik heb zelf al wat rondgekeken, en via een ander topic op Tweakers kwam ik deze laptop tegen: http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop. Een Dell Inspiron 15 dus, vooral interessant om de actie. Een i7, 8 GB RAM, en een dedicated GPU klinken allemaal keurig voor €579 (rond de €520 met Dell VIP korting), wat ruimte in mijn budget overlaat voor een SSD. Klinkt dat als een redelijke deal?

Alvast bedankt, iedereen!

Verwijderd

Hou rekening mee dat deze i7 dual core is ipv quad. Verder is het een prima laptop voor wat je ermee wilt doen. Er zijn natuurlijk meerdere opties van oa lenovo, acer, asus waar je ook naar kan kijken. Bij dell weet ik dat je even een kortingscode moet zien op te duiken dat kan weer schelen.

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:29
Een vriend van mij heeft deze laptop vanmiddag binnengekregen en ik moet zeggen dat hij werkt als een trein. Hij voelt stevig aan en hij is echt dun. Nadeel vind ik wel het scherm. Dat ziet er voor mijn gevoel wel erg flets uit. De resolutie is ook niet om naar huis te schrijven. Toch denk ik niet dat je wat beters krijgt voor dat geld.

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH)
Rond je budget een betere optie. De cpu is waarschijnlijk wat sneller (namelijk geen ulv) en de gpu lijkt in de meeste games ook wat beter te presteren. Maar vooral, de resolutie van het scherm is een stuk hoger. Het verschil in prijs is er dan ook wel weer, maar ik zou het zeker overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Die Lenovo ziet er goed uit, maar als ik er ook nog een SSD in wil prikken komt ie wel erg ver boven m'n budget uit. Zoals het er nu voor staat ga ik denk ik voor die Inspiron, zolang de actie nog geldig is.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Dan zou ik eerder voor een Lenovo E540 gaan de opvolger.
Dan kan je ook nog korting krijgen 7% met de coupon afn102nt of 10% aangezien je aangeeft dat je student bent door te mailen met Lenovo op josullivan@lenovo.com en dan vragen naar Lenovo's affinity program for students. Mail wel vanaf je student mail en in het Engels.

Als je hem nog goedkoper wil kun je hem bestellen via de Duitse site. Met de coupon LENOVO-10-OKT krijg je daar 10% korting. En als je dan nadat je op zur kasse gehen hebt geklikt in de adresbalk Locale=de_DE verandert in Locale=nl_NL kan je hem laten afleveren in Nederland

• tzzz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:30
Als je hem nog goedkoper wil kun je hem bestellen via de Duitse site. Met de coupon LENOVO-10-OKT krijg je daar 10% korting. En als je dan nadat je op zur kasse gehen hebt geklikt in de adresbalk Locale=de_DE verandert in Locale=nl_NL kan je hem laten afleveren in Nederland
Even een vraag n.a.v. jouw opmerking over het bestellen bij Lenovo DL; heb je hier ervaring mee om dit in NL te laten afleveren? En is de prijs die wordt genoemd incl. BTW of hoe werkt dat?

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Ik heb er zelf geen ervaring met het bestellen daar, maar heb het wel ontdekt dat het kon en hier op twekers gepost. Het is gewoon een bug in de site, waardoor je door de aanpassing een Nederlands afleveradres kan invullen en het daar ook geleverd krijg. En kan betalen met Ideal. Prijzen zijn dus Incl. BTW.
In dit topic staat wel iemand met ervaring en er zijn nog wel meer tweakers die het gedaan hebben.

• tzzz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:30
Thx voor je reactie, lijkt idd nog steeds te kunnen. I will give it a try :)

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 23:26

rg-mohwa

Phoe Hé

De dell is van het weekend weer in prijs verlaagt en met 10% VIP korting is die zelfs onder de 500 te krijgen
Pagina: 1