Nieuwe monitoren waarvan 1 3d ?

Pagina: 1
Acties:

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:43
Hallo,

Mijn monitoren zijn aan vervanging toe.
Nu is dit een dual screen setup met 2x een illyama prolite e2002wsv
De gebruikte videokaart is een amd HD6950

Nu zou ik weer graag een een dual screen setup willen.
Waarvan 1 van de monitoren een evt. een 3d scherm is.

Ik gebruik de schermen voornamelijk om op de gamen.
Spellen zoals Leage of legends, world of warcraft en diablo 3 en fallout.

Nu heb ik uiteraard de pricewatch geraadpleegd en revieuws bekeken.

Ik kan alleen niet terug vinden of er een dual screen setup bestaat met schermen die er hetzelfde uit zien maar waar er maar 1 van 3d is.

Daarnaast zou ik graag willen weten of 3d wel zin heeft met deze spellen, van wow weet ik dat 3d erg mooi is, maar heb geen ervaring met andere spellen.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 15:24
Wist niet eens dat WoW 3D ondersteunde? Maar persoonlijk zie ik geen meerwaarde in 3d tijdens gamen afgezien van het feit van "Het klinkt leuk om te hebben". Persoonlijk zou ik of 2 x keer een FHD scherm kopen of kijken of je 1 QHD scherm kan kopen en dat hele 3D geneuzel laten gaan. Het brengt gewoon niks extra's en om het vloeiend te laten lopen mag je ook gelijk je kaart vervangen. Je moet namelijk om constant 60 FPS te hebben in 3D 120 FPS kunnen renderen. Dat lukt je misschien op low met een 6950 maar alles daarboven wordt het al lastig.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Het ligt aan het spel, sommige spellen zien er goed uit, andere minder, maar persoonlijk was ik er erg snel klaar mee, met shooters werd ik kotsmisselijk.
Voor racegames is het wel goed te doen en zover ik weet kan een 3d scherm gewoon in een setup met andere niet 3D schermen. Of multi monitor gaming dan werkt durf ik niet te zeggen, dat heb ik nooit getest.