Optische drive verwijderen Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 19:35
Zoals de titel het al zegt, ik zit er over te denken om mijn optische drive te verwijderen uit mijn MB Pro, ik vind het kalibratie-geluid echt vreselijk irritant in college e.d.

Binnenkort komt er sowieso een bracket met de hdd in, en een ssd op de plek van de hdd, maar voor nu zou ik 'm ook al kunnen missen. Nu vroeg ik me af, zijn er redenen waarom ik dit niet nu al zou doen?

Edit: Nu ik erover nadenk, goede tips voor een bracket voor de hdd zijn ook altijd welkom :)

Vond een website met een versie die sterk op de bracket van Ifixit lijkt, maar ongeveer 1/3e kost. Voor een paar tientjes extra krijg je een behuizing voor je optical drive. Iemand ervaring met notebookcaddy.nl?

[ Voor 29% gewijzigd door Ardj op 20-10-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:31

Joran

<3 natalee

Ik heb voor mijn macbook pro een houdertje op ebay gekocht voor 10 dollar (dacht ik), die werkt helemaal goed.

Je kan je superdrive er ook gewoon nu uithalen, ja. Als je de lege ruimt te veel stof vindt happen/ geen balans in je laptop, dan kan je ook alleen het sata-kabeltje er (voorzichtig! scheurt snel) tussenuit halen.

Send me your gameboys