Hallo,
ik open dit topic omdat mijn moeder inmiddels wel toe is aan een nieuwe pc. Ze speelt nu World of Warcraft op haar Macbook Pro van 7 jaar oud en dat ding is inmiddels niet meer vooruit de trappen. Alle weergave opties staan natuurlijk op Low want meer kan dat ding niet meer aan. Kortom, tijd voor wat nieuws.
De recommended specs voor WoW zijn:
Intel Core i5 2400 of AMD FX-4100
NVIDIA Geforce GTX 470 of ATI Radeon HD 5870
8GB ram
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
World of Warcraft spelen. Verder wordt er alleen een beetje gesurft en mail gelezen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro all-inclusive
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals boven beschreven, minimaal:
8GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben op zoek naar een fijne, betrouwbare PC. Merk maakt niet uit. Graag wel bij een winkel vandaan met goede service.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alles zal een verbetering zijn van wat er op dit moment aanwezig is.
Ga je overklokken?
Nee, tenzij dit gedaan kan worden bij het bedrijf waar de PC gekocht wordt.
Ik had zelf deze gevonden: http://www.mycom.nl/deskt...mate-gaming-i5-4670k-8g3t
Leek mij goed te voldoen aan de eisen, maar ik hoor graag jullie op of aanmerkingen.
Ik wil een kant en klare PC kopen, heb zelf 0 ervaring met het in elkaar zetten. In elkaar laten zetten zou nog een mogelijkheid zijn natuurlijk.
Beeldscherm en toetsenbord en muis zijn ook nodig maar dit is niet bij het budget inbegrepen.
ik open dit topic omdat mijn moeder inmiddels wel toe is aan een nieuwe pc. Ze speelt nu World of Warcraft op haar Macbook Pro van 7 jaar oud en dat ding is inmiddels niet meer vooruit de trappen. Alle weergave opties staan natuurlijk op Low want meer kan dat ding niet meer aan. Kortom, tijd voor wat nieuws.
De recommended specs voor WoW zijn:
8GB ram
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
World of Warcraft spelen. Verder wordt er alleen een beetje gesurft en mail gelezen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro all-inclusive
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals boven beschreven, minimaal:
8GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben op zoek naar een fijne, betrouwbare PC. Merk maakt niet uit. Graag wel bij een winkel vandaan met goede service.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alles zal een verbetering zijn van wat er op dit moment aanwezig is.
Ga je overklokken?
Nee, tenzij dit gedaan kan worden bij het bedrijf waar de PC gekocht wordt.
Ik had zelf deze gevonden: http://www.mycom.nl/deskt...mate-gaming-i5-4670k-8g3t
Leek mij goed te voldoen aan de eisen, maar ik hoor graag jullie op of aanmerkingen.
Ik wil een kant en klare PC kopen, heb zelf 0 ervaring met het in elkaar zetten. In elkaar laten zetten zou nog een mogelijkheid zijn natuurlijk.
Beeldscherm en toetsenbord en muis zijn ook nodig maar dit is niet bij het budget inbegrepen.
[ Voor 7% gewijzigd door sugarcoated op 20-10-2014 13:20 ]