Heb een reep 512mb op een asus cusl2-c geprakt maar me bios (en dus ook w2k) ziet alleen maar 256mb 
iemand een idee? thanx..>>
iemand een idee? thanx..>>
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
if broken it is, fix it you should
512MB double-sided zou er op moeten passen én belangrijker nog; moeten werkenOp dinsdag 12 juni 2001 21:32 schreef RazorJansen het volgende:
- het is een module van F229,- piekjes bij http://www.queensystems.com/ gekocht
- het is een module met aan beide kanten chips
Verwijderd
Inderdaad gewoon ff ruilen wel ff alle sloten proberen eerst.Op dinsdag 12 juni 2001 21:39 schreef abbadon het volgende:
[..]
512MB double-sided zou er op moeten passen én belangrijker nog; moeten werkenAnyway, voor 229 (zat er niet ver naast hè?) moet je geen hoogstaande kwaliteit verwachten van een 512MB module. Tuurlijk, je mag er natuurlijk van uit gaan dat 'ie werkt (zou anders van de zotte zijn) maar de praktijk wijst toch uit dat er met dat goedkope spul toch vaak gedonder is.
Zou 'm zeker gaan ruilen. Je kan ook proberen of het ding in een ander bord dan de CUSL2 werkt, maar daar schiet je ook weinig mee op.
Nee, heet ietsje andersOp dinsdag 12 juni 2001 21:25 schreef elgringo het volgende:
512 md non-registered 9zo heet dat toch als ie maar aan 1 kant chippes heeft???)
Geen inspiratie
welke chips (merk cq snelheid) zitten op die reepjes?Op dinsdag 12 juni 2001 21:58 schreef RazorJansen het volgende:
Het typese is dat ik dus twee modules heb gekocht van elk 512mb
eentje voor me zelf en eentje voor me huisgenoot
beide een cusl2-c moederbor en bij beide ziet ie maar 256mb