HDMI poort werkt niet meer (ASUS laptop)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens,

Mijn HDMI poort werkt niet meer toen ik vanochtend op het kantoor kwam en mijn monitor wou aansluiten. Hij gaf aan "no signal" er gebeurd overigens wel iets zodra ik de kabel invoer. Nu is het rare dat mijn pc de HDMI verder ook niet ziet als ik bijv kijk naar het detecteren van beeldschermen etc. Het volgende heb ik al uitgevoerd

-Nvidia 610m drivers opnieuw geïnstalled
-Intel 3000 drivers opnieuw geinstalled
-Herstelpunt gedaan toen het zeker nog werkte

Na dit alles wederom geen resultaat. Gisteravond heb ik hem thuis nog aangesloten gehad op mijn tv voor XBMC en het werkte gewoon prima dat is het rare ervan. PC gister op stand-by daarna hdmi eruit geplugged en vervolgens gewoon het zaakje gelaten voor wat het is.

Ik heb een ASUS K35SD met Windows 8.1

Andere kabels ook gebruikt en andere monitoren het heeft geen verschil. Heb trouwens nog niks kunnen testen thuis op de TV waar hij het gister wel deed.

Iemand suggesties? VGA werkt overigens wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 11:54

HKS-Skyline

Vroooom ?

Heb je de laptop al een keer afgesloten en de accu er uit gehad? Dat wil ook nog wel eens werken. Met de accu er in wil hij soms nog wel eens dingen vast houden.

Ik raad aan om het ook op de tv nog een keer te testen en als dat ook niet werkt dan is de kans aanwezig dat de output defect is. Je kan ook de aansluiting even goed bestuderen en kijken of er niet toevallig een contactpunt word geblokkeerd door vuil oid, die kans is vrij klein, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
HKS-Skyline schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:09:
Heb je de laptop al een keer afgesloten en de accu er uit gehad? Dat wil ook nog wel eens werken. Met de accu er in wil hij soms nog wel eens dingen vast houden.

Ik raad aan om het ook op de tv nog een keer te testen en als dat ook niet werkt dan is de kans aanwezig dat de output defect is. Je kan ook de aansluiting even goed bestuderen en kijken of er niet toevallig een contactpunt word geblokkeerd door vuil oid, die kans is vrij klein, maar je weet maar nooit.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb het zojuist gefixed na een dag flink te zweten. In mijn Bios Inter Virtulization(of iets) Technology uitgezet en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 727849

Ik heb exact het zelfde probleem met mij tweede beeldscherm. de kabel is goed en het 2e scherm ook alleen de HDMI poort van mijn laptop lijkt niet goed te zijn. Wie kan mij in jip en janneke taal helpen?