Hallo allemaal,
Wat computers betreft ben ik echt een ramp daarom stel ik mijn vraag hier op dit forum en daarnaast vraag ik mijzelf af of ik hier zelf wel aan moet beginnen of dat ik een professioneel ernaar moet laten kijken?
Ik zoek een manier om mijn (mediaservertje) desktop te upgraden met geschikte hardware? Dat hij zowel sneller als krachtiger wordt
Wat is je budget?
Ligt eraan wat er allemaal moet worden aangepast. Het is een oud beestje maar hij werkt voor de rest nog prima. Stel dat jullie zeggen helemaal niet aan beginnen om de desktop te upgraden (veel te oud bv) met hardware maar een nieuwe desktop samen stellen dan doe ik dat.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren zolang hij maar sneller wordt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]De Desktop staat in mijn huiskamer. En de volgende onderdelen zitten erin:
- Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 2.00Ghz.
- Ram geheugen: 4.00 GB
- Type Systeem: 64 bitsbesturingssysteem
- Schijfstation: ST31000528AS ATA device
- Beeldschermadapter: NVIDIA GeForce G210i]
Alvast hartelijk bedankt
Wat computers betreft ben ik echt een ramp daarom stel ik mijn vraag hier op dit forum en daarnaast vraag ik mijzelf af of ik hier zelf wel aan moet beginnen of dat ik een professioneel ernaar moet laten kijken?
Ik zoek een manier om mijn (mediaservertje) desktop te upgraden met geschikte hardware? Dat hij zowel sneller als krachtiger wordt
Wat is je budget?
Ligt eraan wat er allemaal moet worden aangepast. Het is een oud beestje maar hij werkt voor de rest nog prima. Stel dat jullie zeggen helemaal niet aan beginnen om de desktop te upgraden (veel te oud bv) met hardware maar een nieuwe desktop samen stellen dan doe ik dat.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren zolang hij maar sneller wordt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]De Desktop staat in mijn huiskamer. En de volgende onderdelen zitten erin:
- Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 2.00Ghz.
- Ram geheugen: 4.00 GB
- Type Systeem: 64 bitsbesturingssysteem
- Schijfstation: ST31000528AS ATA device
- Beeldschermadapter: NVIDIA GeForce G210i]
Alvast hartelijk bedankt