Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:50
Ik zoek een?
10 inch (niet RT) windows tablet (met bijhorende hoes).

Wat is je budget?
zal richting de 400 euro gaan

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zal dienen in een fabriek om software op bepaalde onderdelen te plaatsen. Het programma hiervoor draait op windows en er is een usb aansluiting nodig voor het overpompen van de gegevens

Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe kom ik uit bij de Asus Transformer, Asus VivoTab en Lenovo Thinkpad 2

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een voorkeur voor Lenovo toestellen, gewoon omdat ik daar nog nooit problemen mee het gehad. Maar de hoes is even belangrijk. De hoes moet eigenlijk niet meer zijn dan een omslag? Tablet wordt tijdens gebruik in de handen gehouden. Het gaat meer om bescherming van bureel naar werkplaats. Tot nu toe werd gewerkt met een simpele laptop en daar is nooit schade opgelopen.

Concrete vraag : welke Windows 8(.1) tablet, met bijhorende hoes, zou voor mijn doel dienen

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-08 11:31
Wat zijn voor jou de voor en nadelen van de tablets die je al gevonden hebt? Ik snap ook niet helemaal wat je voor ogen hebt met die hoes.
En hoe belangrijk is accuduur? En hoeveel opslag denk je nodig te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:56

P_Tingen

omdat het KAN

En hoe belangrijk is bouwkwaliteit. De Asus bijvoorbeeld is een leuk apparaat (zelf een in huis) maar zou ik niet classificeren als superrobuust.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Grootste nadelen zijn de bijhorende hoezen. Ik vind ze namelijk niet. Met hoes bedoel ik gewoon bescherming. Moet gewoon gemakkelijk in gebruik zijn. Gewoon iets dat erover klapt om te beschermen.Er werd tot nu gewerkt met een laptop en die heeft 6 jaar goede dienst bewezen. Was een Acer dus als een Acer 6 jaar meegaat, dan betekent het wel dat ze er nog redelijk voorzichtig mee omspringen. Als de tablet eenmaal in de hoes zit, zal die er ook niet meer uitgehaald worden.

Ideaal zou zoiets zijn:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vZFOb5V.png

Of iets dat lijkt op de beschermingen van www.gumdropcases.com

Maar voor de goedkopere toestellen is er niet veel te vinden.

Opslag is absoluut niet belangrijk. Het programma is een paar 100MB groot en haalt de firmware op via een webservice. Er is dus enkel Windows en een paar 100MB nodig.
Accuduur is ook minder belangrijk. Zal maximum een half uurtje aan een stuk gebruikt worden en dan weer terug naar bureau waar die opgeladen kan worden.

Nog eentje die ik over het hoofd had gezien: Dell Venue 11 Pro
Dell heeft zelf een Tablet Folio voor het model.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UjczAjT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:10
ik zag deze aanbiedingen nog...

De Suface Pro voor €449
http://www.dixons.nl/sale...icrosoft-surface-pro128gb

Samsung ATIV voor €399
http://www.dixons.nl/sale...ung-ativ-tab-3-atom-z2760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Interessante aanbieding maar minder voor een belg uit zuid-west-vlaanderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er loopt ook een topic over goedkope Chinese Windows 8 tablets. Misschien daar eens rondkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
De ativ tab3 heb ik, en daar is ook een hele mooie hoes voor (incl tobo) aleen is die hoes heel lastig te vinden. De ativ tab3 is redelijk duur omdat er een pennetje bij zit. Als dat niet van belang is dan zou ik eerder gaan voor een asus transformer (als dat niet iets te groot is).
Pagina: 1