cdwriter write niet

Pagina: 1
Acties:

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
Sinds ik een nieuw moederbord heb abit kt7a wil me cdwriter(liteon) niet meer branden onder win2000, ik krijg zodra hij moet gaan branden bericht scsi/ide error en stopt hij
ook met een msi moederbord is dit probleem dus moet volgens mij toch in win2000 zitten al heeft hij het wel atijd gedaan, ook onder winME werkt hij normaal met Nero
andere write programma's zien me writer niet eens waar kan het aan liggen ?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34

Arno

PF5A

--> [url="/listtopics.php/6"]Hardware Algemeen[/url] <--

Ha omdat het zowel in PM als in OM zou kunnen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• eXistenz
uhm kwam er net achter dat er een pinnetje krom was, heb het wel rechtgebogen maar zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat hij nu niet meer onder win2000 werkt ?

al brand hij wel in ME hm..
:(

Verwijderd

heb je dat pinnetje recht voor dat hij het niet meer deed ? of der na.

• eXistenz
daarna
dus hij deed het ineens niet meer
en daarna dat pinnetje gezien en rechtgezet en nu geeft hij nog steeds scsi/ide error zodra hij gaat branden

Verwijderd

Je kan ook proberen nieuwe aspi drivers te installen.
Ik had een soortgelijk probleem met mn hp8100i, die ook niet onder w2k wou branden.

• eXistenz
het vage is dat hij altijd heeft gewerkt onder win2000 totdat er een ander mobo inging

maar zal eens kijken of ik die aspi drivers kan vinden ergens

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik denk dat je de VIA Atapi Vendor-support geinstalleerd hebt met je VIA-driver? Dat geeft wel eens problemen met Nero ja.
Je zou met Easy CD Creator moeten kunnen branden (wel 'n flink nieuwe versie pakken) of je moet even zien dat je die VIA-drivers erafkrijgt, en dan 4-in-1 opnieuw installeren zonder Atapi vendor support.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1