Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gsm in de buurt is freez.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds de eerste dag dat ik mijn pc gebouwd heb.
Bleef mijn pc vast hangen op sommige momente na maanden later heb ik het probleem gevonden.
Zodra ik een telefoon in de buurt van mijn pc ligt hangt mijn pc vast moet ik hem zelf uit zetten.
Ik kan dit ook snel merken aan de geluids sprekers als die aan staan komt een geluid tevoorschijn.
Hoe kan ik dit eigenlijk oplossen?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verbindt je telefoon met dan met je PC via Bluetooth of iets dergelijks? Zet Bluetooth eens uit, en kijk dan eens of je PC niet meer crashed.

Verder als je telefoon bij je PC ligt, gaan de luidsprekers **snerpen**, dat komt door inteverentie of iets dergelijks. Daar doe je weinig tegen, dan behalve je telefoon even op een andere plaats te leggen of je dataverbinding uit te zetten. Dat laatste vermindert vaak het irritante geluid.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik vermoed dat je moerderbord niet tegen de storing kan.
EMC is leuk. Totdat je er last van hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder bord is een msi h87 g43.
Kan ik dit oplossen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Is de Pc ook op de juiste wijze geaard, wordt er gebruik gemaakt van een geaarde wandcontactdoos en eventueel een geaarde tafelcontactdoos? Naar ik aan neem is de Pc verder netjes in elkaar gezet.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Aarde zelf heeft hier niet zoveel mee te maken.
Het probleem zit hem erin dat de kast normaal gesproken een kooi is die alle storing van binnen of buiten weert. Zet je het moederbord echter vast met plastic schroefjes, of gebruik je plastic spacers. Of komt de storing binnen via een aangesloten kabel. Dan valt er weinig meer aan te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja de pc is netjes inelkaar gezet ik heb hem ook eens gedemonteerd en terug gemonteerd.
Wat bedoelt u met op de juiste wijze geaard?
De voeding steek in een stopcontact waar aarding aanwezig is.Mijn corsair behuizing is van volledig metaal kan het ook daar door komen heb ook ooit eens een lichte shok gekregen maar dat heb ik niet meer.
Pagina: 1