Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming op Ultra/High Quality. Misschien beetje streamen. Zou graag dit systeem ook als Hackintosh gebruiken. Daarom de 2de (kleine) SSD. Ik ben ook bezig met webdesign/programmeren. Overige zullen de normale zaken zijn zoals: surfen, films kijken, administratie, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is niet echt van toepassing. Als ik het nodig heb, zal ik het wel aankopen. Desnoods iets later en breid ik het systeem stelselmatig uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Allemaal nieuw.De behuizing en voeding + witte kabels heb ik al aangekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SLI - SSD - 8 GB RAM - Overzichtelijk en bij elkaar passende componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair en Asus voornamelijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij elkaar passende componenten vind ik leuk aangezien men case een window heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar witte kleuren/tinten. Heb ik ook proberen doen bij de build. Ben eigenlijk ook benieuwd naar welk nieuw moederbord ze in de BBG gaan steken van November voor de High-End edition. Jullie een idee? Zelfde voor de schermen van ProLite van BBG, zijn er al betere op de markt ondertussen?
Ga je overklokken?
Maybe, nog geen ervaring mee maar wel in geïnteresseerd. Daarmee het K model van de processor, zo blijft de optie open.
De build is een samenvoeging van verschillende inspiraties: Youtube, BBG, persoonlijke ideeën, etc.
Laat jullie gaan!
Voornamelijk gaming op Ultra/High Quality. Misschien beetje streamen. Zou graag dit systeem ook als Hackintosh gebruiken. Daarom de 2de (kleine) SSD. Ik ben ook bezig met webdesign/programmeren. Overige zullen de normale zaken zijn zoals: surfen, films kijken, administratie, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is niet echt van toepassing. Als ik het nodig heb, zal ik het wel aankopen. Desnoods iets later en breid ik het systeem stelselmatig uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Allemaal nieuw.De behuizing en voeding + witte kabels heb ik al aangekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SLI - SSD - 8 GB RAM - Overzichtelijk en bij elkaar passende componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair en Asus voornamelijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij elkaar passende componenten vind ik leuk aangezien men case een window heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar witte kleuren/tinten. Heb ik ook proberen doen bij de build. Ben eigenlijk ook benieuwd naar welk nieuw moederbord ze in de BBG gaan steken van November voor de High-End edition. Jullie een idee? Zelfde voor de schermen van ProLite van BBG, zijn er al betere op de markt ondertussen?
Ga je overklokken?
Maybe, nog geen ervaring mee maar wel in geïnteresseerd. Daarmee het K model van de processor, zo blijft de optie open.
De build is een samenvoeging van verschillende inspiraties: Youtube, BBG, persoonlijke ideeën, etc.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Asus Z97-A | € 133,- | € 133,- |
| 2 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 699,80 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,18 | € 70,18 |
| 1 | Corsair Graphite 780T Wit | € 168,50 | € 168,50 |
| 1 | Corsair Professional Individually sleeved (Type 3, Generation 2) | € 75,- | € 75,- |
| 3 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 | € 436,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 83,27 | € 83,27 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 103,50 | € 103,50 |
| 2 | Corsair SP120 Quiet Edition Twin Pack, 120mm | € 26,61 | € 53,22 |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD8GX3M2A1866C9 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Corsair HX750i | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,46 | € 59,46 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 180,29 | € 180,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.530,02 | |
Laat jullie gaan!