Raspberry pi Openwrt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azegers87
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2022
Hallo weet iemand hoe je openwrt barrier kunt opzetten op raspberry sd kaart
graag de uitleg van hoe je dat via windows moet doen beschik over raspberry pi b 8 gb sd kaart en software win32imagedisk en sd formatterder en beschik ook over putty graag een uitleg hoe ik dat stap voor stap moet doen want ik kom er niet uit eindeloos gegoogeld maar kan niks concreets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je mag eerst wel wat meer inzet tonen. Je bent recent aangemeld hier, dus Het algemeen beleid zit nog vers in het geheugen, en dan met name Het algemeen beleid #quickstart. Als je al op Google hebt gezocht, geef dan op z'n minst aan waarop je hebt gezocht en wat je al hebt gevonden.
Stap voor stap dingen kan je op howtoforge.org vinden. Hier gaan we vanuit dat men wat meer kennis heeft om zelf zaken aan en in te vullen.

En let aub op je grammatica. Je weet nog net hoe je een hoofdletter gebruikt, maar verder mist je post alle vormen van punctuatie. Het is heel slecht te lezen en het begrijpen is daarmee ook zo goed als nul. Wil je hulp, schijf dan ook degelijk Nederlands. Dit is geen whatsapp tussen vrienden waar de complete Nederlandse taal verkracht wordt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

FHOG: http://wiki.openwrt.org/toh/raspberry_pi

met daarin o.a. How to flash OpenWrt to an SD card

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azegers87
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2022
Emmeau bedankt voor de link ik heb deze inderdaad geprobeerd heb heb openwrt-brcm2708-sdcard-vfat-ext4.img zoals staat met win32diskimager gezet dat ging allemaal prima maar probleem is daar blijft het bij als ik de sd kaart in raspberry pi doe vervolgens sluit ik hem aan op netwerk kan hem benaderen blijft het scherm zwart met boven de tekst LuCI - Lua Configuration Interface vervolgens blijft die verbinden en na een tijdje kan de pagina niet vinden dus lijkt mij iets nog niet compleet is ik kan het ook nog met een andere raspberry pi proberen want als ik aanzet branden wel alle lampjes maar die andere raspberry is wel een a model dus weet niet of dat wel gaat
en nog iets anders ik gebruik geen whatsapp en weet wel hoe chat taal is en doe het weinig en ik ben hier omdat ik vraag heb met een probleem en zit hier niet op school om les of bijles van de nederlandse taal en een solicitatie brief is het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is inderdaad geen school of een sollicitatiebrief. Toch zorgt een goede en duidelijke vraagstelling er voor dat je de hulp krijgt die je wilt. Is je vraag niet duidelijk dan ben je de eerste paar antwoorden al kwijt aan verduidelijking van de vraag. De kans dat je langs elkaar heen praat is ook groter op deze manier. Daarom dus letten op je grammatica. Dit is niet aanvallend bedoeld, enkel ter verduidelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

azegers87 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:58:
en nog iets anders ik gebruik geen whatsapp en weet wel hoe chat taal is en doe het weinig en ik ben hier omdat ik vraag heb met een probleem en zit hier niet op school om les of bijles van de nederlandse taal en een solicitatie brief is het ook niet
Laat ik het dan in andere woorden omschrijven. Dit is geen MSN, IRC, of SMS. Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.

Deze onbegrijpbare brij aan woorden maakt het wel heel aantrekkelijk om dit topic op slot te doen. Het is geen school of solliciatiebrief, maar net gebruik van de Nederlandse taal met de bijbehorende grammatica is wel vereist hier. Het maakt het een stuk prettiger om te lezen en begrijpen. Ik geef het niet voor niets aan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
azegers87, het is niet alsof je 'voor straf' een brief of les Nederlands goed moet doen en de rest mag afraffelen... Communicatie werkt alleen goed als je het altijd zo correct mogelijk doet.

Dus ook als je op een forum iets plaatst, of voor mijn part op Facebook of iets dergelijks helpt het als je correct taalgebruik toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1ng
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
azegers87 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:58:
vervolgens sluit ik hem aan op netwerk kan hem benaderen blijft het scherm zwart met boven de tekst LuCI - Lua Configuration Interface vervolgens blijft die verbinden
Kun je hier wat specifieker in zijn? Wat doe je _precies_?
graag een uitleg hoe ik dat stap voor stap moet doen
Zou fijn zijn als je zelf stap voor stap wilt uitleggen wat je _precies_ hebt gedaan. Hoe duidelijker je de stappen aangeeft, hoe groter de kans dat het probleem wordt gevonden.
na een tijdje kan de pagina niet vinden dus lijkt mij iets nog niet compleet
Aanname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:07

Vuurvoske

Nunquam cede!

Volgens mij is dit een gevalletje "Kunt u svp een handleiding voor mij maken zodat ik zelf niet hoef na te denken".

Beroeps brabander

Pagina: 1