Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop laptop (Budget €800)

Pagina: 1
Acties:

• Meije
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-08 10:31
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Nu heb ik de HP Pavilion 15-p045nd op het oog. Mijn probleem is echter dat ik geen enkele (nuttige) recensie / review kan vinden. Met deze topic hoop ik wat nuttige feedback te krijgen die mij van deze laptop af kunnen praten of kunnen bevestigen dat dit een goede koop is.

Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, fotoverwerken en spelletjes spelen (FM en Civilization)

Wat is je budget?
Rond de €800,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk verplaatsen binnen huis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
http://tweakers.net/price...p-pavilion-15-p045nd.html

Deze laptop heeft een hybrid weet ook niet of dat een grote plus is tenopzichte van een gewone HDD.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien is dit ook een optie;

pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii

Ongeveer dezelfde prijs, iets tragere CPU maar wel een significant snellere GPU. Voor wat je omschrijft is een i7 absoluut niet nodig en heb je veel meer profijt van een snellere GPU, dus wat dat betreft is de Acer een beter idee. Ook de HDD is kleiner maar die kan je zelf makkelijk vervangen. Het ding is ook deels van aluminium dus da's ook een plus punt. Heb persoonlijk niet extreem goede ervaringen met zowel HP als Acer (qua laptops), maar ik geloof dat in ieder geval die Acer goed in elkaar zit, van de HP weet ik dat niet.

E: De Acer heeft ook een IPS scherm, denk niet dat dat in de HP zit, dus het scherm van de Acer zal er beter uit zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 19-10-2014 16:34 ]