't Schoot me laatst te binnen, is het misschien niet handig om een rubriek te hebben voor dingen als meetapparatuur? Aangezien dit een site is die voornamelijk tech-georienteerd is, waarom niet? Voorbeelden van advertenties die in zo'n rubriek zouden worden kunnen geplaatst zijn multimeters, oscillators, functie-gens, devboards, o.a. tools die nuttig zijn bij overclocken misschien, etc.
Het spijt me voor het necroposten, maar er zijn inmiddels nog geen nieuwe ontwikkelingen.
Zal dit er ooit komen? Ik ben ervan overtuigd dat menig tweaker zich niet comfortabel zou voelen om zulk apparatuur elders te sprokkelen, zoals op Marktplaats (om even wat op te noemen).
Zal dit er ooit komen? Ik ben ervan overtuigd dat menig tweaker zich niet comfortabel zou voelen om zulk apparatuur elders te sprokkelen, zoals op Marktplaats (om even wat op te noemen).
Je kan het natuurlijk evt. plaatsen in Vraag & Aanbod overig
Nou ja het is natuurlijk wel raar dat op een ICT/electronica/tech gerelateerde site de enige categorieen voor gereedschap bestaan uit accuboormachines, overige zaagmachines (en waar zijn dan de rest van de 'niet-overige' zaagmachines
) en multitools.
Ik denk idd ook dat categorieen voor dingen als meet- en testgereedschap hier een stuk meer zouden thuishoren dan zaagmachines, vaatwassers en tandenborstels...
Ik denk idd ook dat categorieen voor dingen als meet- en testgereedschap hier een stuk meer zouden thuishoren dan zaagmachines, vaatwassers en tandenborstels...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself