Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hulp gezocht bij Critial Health error met HP Proliant server

Pagina: 1
Acties:

• Marc van Boven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 21:05
Hallo,

Ik zoek hulp voor mijn HP Proliant server ML370. Deze krijg ik niet meer werkend aan de praat en het ontbreekt mij aan de kennis/middelen om dit verder te troubleshooten. De server heeft prima gedraaid in de huidige hardware configuratie op ESXi5.5. Na een 5 tal dagen van huis geweest te zijn zette ik de spanning er weer op en startte hem op. Deze viel na enkele minuten uit met de Critical Health LED knipperend aan.

Ik heb het NVRAM gecleared via de system maintanance switch (pin 1,2 en 6). Na opnieuw opstarten verscheen de melding Fatal PIC Express Device Error PCI Slot ?
B00/D00/F00

Aangezien er maar 1 PCI slot in gebruik was (met een 4 poorts GigabitEthernet netwerkkaart) heb ik deze verwijderd. Hierna startte het systeem verder op. Echter tijdens het booten van ESXi klapte de server weer uit. En dit blijft hij nu doen, regelmatig nog voordat het OS kan booten.

Ik heb alle memory modules verwijderd op 1 na
Ik heb alle memory modules verwijderd op 1 andere module in slot 1 na
Ik heb alle disks eruit getrokken, OS boot niet maar server klapt ook uit
BIOS alle instellingen terug naar factory default

Ik heb helaas geen spare onderdelen. Heeft iemand suggesties voor volgende troubleshootingstappen? Of is er iemand die mij hierbij kan helpen met de juiste tools (HP ILO software?)

Alvast bedankt voor de reacties!!

Marc van Boven