Toon posts:

Wijziging User Review - [Ricepuppet] [MaDaZi]

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik ben het dus oneens met de aanvulling die is geschreven door Ricepuppet.

gallery: MaDaZi (mijn account)

Het gaat erom dat ik een ps3 heb gekocht van Ricepuppet. Vooruit betaald maar product incompleet geleverd (kabels en spellen ontbreken) en niet volgens beschrijving (bekrast). Dus tja valt verder weinig aan toe te voegen. Het spijt me dat ik daar niet blij van word.

Hier is mijn aangepaste review die ik geschreven heb:

gallery: Ricepuppet

Inmiddels heb ik mij neergelegd bij het feit dat er geen tegemoetkoming en/of oplossing geboden gaat worden. Helaas.

Ricepuppet is op de hoogte van het topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ook per mail meermalen gesteld: doe wat aan je communicatieskills. Je vind het vreemd dat je in conflict komt met zowel je wederpartij, als dat je naar ons toe zaken schuift naar hoe wij met zaken omgaan in plaats van naar jezelf te kijken.

Je hebt niets gedaan waarvoor een blokkade op zijn plaats is, maar doe iedereen een plezier en zoek een andere site die beter bij je communicatieskills past alsjeblieft.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.