TP-LINK TL-WN881ND

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621539

Topicstarter
Na een paar weken deze netwerk kaart te hebben geïnstalleerd in mijn PC voldoet deze niet helemaal aan mijn eisen. Bij het gamen over Wi-Fi krijg ik lag spikes elke 30seconden en van de bereikbalkjes zijn er maar 3 wit, terwijl ik 5 meter vanaf de router zit, en wanneer ik beneden achter mijn laptop (10 meter) er geen enkel probleem is. De router is de WNDR4500v2, op andere pc's nergens last van, alleen op die van mij. Ik zit op het 2.4ghz netwerk. Ik gebruik Windows 8.1

Router / Netwerkkaart zijn geupdate.

Enig idee wat ik hier aan kan verbeteren? Nieuwe netwerk kaart nodig? Graag advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 21:20

ShadowAS1

IT Security Nerd

Anoniem: 621539 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:43:
Na een paar weken deze netwerk kaart te hebben geïnstalleerd in mijn PC voldoet deze niet helemaal aan mijn eisen. Bij het gamen krijg ik lag spikes elke 30seconden en van de bereikbalkjes zijn er maar 3 wit, terwijl ik 5 meter vanaf de router zit, en wanneer ik beneden achter mijn laptop (10 meter) er geen enkel probleem is. De router is de WNDR4500v2, op andere pc's nergens last van, alleen op die van mij. Ik zit op het 2.4ghz netwerk.

Router / Netwerkkaart zijn geupdate.

Enig idee wat ik hier aan kan verbeteren? Nieuwe netwerk kaart nodig? Graag advies!
Ik zou je aanraden die TP-Link kaart weg te doen, qua routers e.d. vind ik ze prima, maar ik kan ze niet aanraden voor dingen als netwerkkaarten.
Koop voor een aantal tientjes een intel kaart dan zit je goed :) zoals deze: pricewatch: Intel Gigabit CT Desktop Adapter

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjeb
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-05 09:44
Anoniem: 621539 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:43:
Is het niet mogelijk om een kabel te leggen tussen je pc en je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621539

Topicstarter
Met bekabeling werkt het inderdaad prima, maar deze kan ik nooit mooi weg werken, dan ligt er 10 meter kabel over de grond, en dit heb ik liever niet, op m'n laptop nooit problemen gehad met Wifi gamen, dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 21:20

ShadowAS1

IT Security Nerd

Anoniem: 621539 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:20:
Met bekabeling werkt het inderdaad prima, maar deze kan ik nooit mooi weg werken, dan ligt er 10 meter kabel over de grond, en dit heb ik liever niet, op m'n laptop nooit problemen gehad met Wifi gamen, dusja.
Oeps, scheef gelezen: Desktops en Wifi zijn naar mijn ervaring altijd een drama. En dat heeft verscheidende oorzaken.
Ik zou voor gaming gewoon een kabel aanraden, werk m dan langs de plinten weg..

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.