Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 05:49
Al jaren gebruik ik tijdens het sporten een Sony Xperia Active. Op zich een fijn telefoontje die aan alles voldoet wat ik wil hebben maar hij begint erg oud te worden wat nu toch problemen geeft. Vooral het interne geheugen wat vol zit waardoor ik dus niets meer kan installeren of zelfs maar updaten (en helaas zijn er niet genoeg apps naar de SD kaart te verplaatsen om een verschil te maken) en de slechte accu zijn een probleem aan het worden.

Ik zoek een?
Een compacte (en dan denk ik dus eerder aan 3 dan aan 4,6"), waterdichte smartphone die ook tegen een stootje kan (laat hem nog weleens vallen of stoot ergens tegenaan), musts zijn bluetooth (voor een headset)en ANT+ (hartslagmeter).

Wat is je budget?
Zo'n 3 a 4 honderd euro denk ik aan, vind het overdreven om voor een extra telefoon die 4 keer in de week 2 uurtjes mee gaat hetzelfde neer te tellen als voor mijn hoofdtoestel.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het moet dus een extra telefoon zijn die ik tijdens het sporten (fitness, hardlopen, bootcamp etc) mee kan nemen. Niet te groot liefst en waterdicht en lekker stevig.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb werkelijk geen idee of er een toestel is wat voldoet aan wat ik wil, het meest in de buurt komen wat ik kan vinden nog de Xperia Zx Compact maar ik heb geen idee of die ook tegen een stootje kunnen en eigenlijk zijn ze ook te groot en high-end (en dus duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:05
Dat wordt lastig, ik zou gelijk aan een Samsung Galaxy s4 active denken, maar die is te groot met zijn 5 inch. Als je even Googled zie je andere oplossingen waarbij je je telefoon tijdens het fitnessen in een houder kan stoppen, is dat iets? http://www.google.nl/#q=Fitness+smartfoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Als ie echt tegen een stootje moet kunnen is dit misschien wel wat:
pricewatch: Cat B15 Aluminium, Zwart of pricewatch: Cat B15 Q Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

hoi, mischien is dit iets voor je.

https://www.chinavasion.c...sistant_Shockproof_Black/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:20
Zoiets?
www.geekbuying.com/item/D...4-2-OS-3G-GPS-324765.html
Wel importeren en weet niet of hij goed koppelt aan een hartslagmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 05:49
Een S4 active zou opzich voldoen als die niet zo groot was, die CAT lijkt me ook wel erg fors worden. Die twee erna zou ik nog wel willen proberen, zeker omdat ze bijna niets kosten....
Pagina: 1