Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[DELL Inspiron N5110] Recovery van Windows 7

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb hier de laptop van m'n pa, een Dell Inspiron N5110. Hij heeft per abuis zijn Windows 7 erop geinstalleerd die bij zijn andere computer hoort. Nu wil ik op de laptop terug naar "Dell factory defaults". Onderop de laptop zit een sticker met een serial code voor Windows 7 Home Prem OA (whatever die OA is).

Er zit een recovery partitie op de harddisk, maar ik heb ook na 2 uur googlen nog geen manier gevonden om DIE dus te installeren. Je kunt tijdens opstarten van de laptop F8, CTR-F11, F2, F12, whatever doen... maar een optie om de versie van Windows zoals hij erbij zat te installeren kom ik niet tegen.

Ik heb ook al diverse ISOs gedownload en geinstalleerd, maar de code onderop de laptop lijkt niet te werken met elke versie die ik tot nu toe heb geprobeerd.

Ik kan ook nergens een recovery disk online vinden voor een Inspiron N5110. Iemand ervaring hiermee, hoe ik dit op kan lossen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.