Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allemaal,

Sinds twee weken ben ik in het bezit van een GoPro 3+ Silver edition. Afgelopen week ben ik op vakantie geweest en flink wat beelden geschoten. Graag zou ik nu wat filmpjes willen editen echter loop ik tegen het volgende probleem aan.

Op mijn eigen laptop (HP Pavilion) worden de beelden erg traag afgespeeld en haperen de beelden ook. Ik kan wel filmpjes bekijken en converten maar het is niet ideaal. Daarnaast heb ik een Mac met de software 10.6.3 waar de nieuwst GoPro studio 2.5 niet op geinstalleerd kan worden. Ik moet het doen met een oudere versie Studio 2.0. Filmpjes spelen hier wel goed af alleen loopt het converten steeds vast. \

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn en wat voor mij de beste optie is om uiteindelijk tot een mooie bewerkte vakantiefilm te komen?

Ik hoor graag jullie reacties.

Groet,
Bart

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:29

qless

...vraag maar...

De gopro filmpjes kun je rechtstreeks openen in imovie, loopt dat niet beter?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-01 05:39
Filmpjes editen kan je redelijk je laptop omtoveren in een tostie aparaat, meestal is een goede desktop daar stuk beter geschikt voor. Voel maar eens hoe warm die wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, mijn laptop wordt inderdaad erg warm. Ik zal morgen eens proberen in iMovie af te spelen. Daar kan ik echter niet in bewerken toch?