ISDN kabel... (dus van wandkast ---> pc)= UTP?

Pagina: 1
Acties:

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:49
Vraagje, ik gaat voor 3 weekjes mijn pc naar een andere kamer verhuizen waar ik geen wandkastje heb voor mijn isdnlijn... en 3 weken zonder internet = onmogelijk voor mij.. dus ik gaat 20 meter kabel kopen. maar is ISDN kabel van de wandkast tot mijn pc nou hetzelfde als utp-cat5? dan weet ik namelijk hoe ik het moet maken.. zoniet; wat is de correcte manier om een isdn kabel te maken? (dus welke manier moeten de kabeltjes in de jacks ivm crossing ofzo.. i dunno)

hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is......

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Voor ISDN kan je gewoon Cat5 gebruiken, de connector is dezelfde, alleen worden er bij ISDN maar 4 aders gebruikt i.p.v.8.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Hulky
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:07

Hulky

Ja volgens mij kun je gewoon cat-5 kabel gebruiken. 'K heb namelijk ook een cat-5 patchkabel tussen m'n ISDN kaart en wandkontaktdoosje zitten. >:)

• Telco
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

De kans is zelfs groot dat Cat5 kabel betere kwaliteit is dan de ISDN kabel die de primafoon winkel verkoopt.

Vandaag geen signature

• ikke007
  • Laatst online: 17-08 15:49
da's mooi! was toch al van plan om er achteraf een cat5 kabeltje van te draaien, want 20mtr kabel is toch wel eens handig ;)

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself