Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
In het scherm v as n mijn huwawei p6 blijven de letters: android staan.
Ik heb van alles geprobeerd door de batterij helemaal leeg te laten gaan en hierna weer aan te zetten.
De tips die je vind op internet over de uitknop enkele seconden ingedrukt houden en dan de volumeknop indrukken helpt ook niet. De mobiel is nog geen half jaar oud en dit verscheen ineens in mijn scherm tijdens het opladen. Wie weet wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt voor de tips.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Binnen een half jaar kun je hem onder garantie gewoon laten vervangen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:06
Is het enkel onder het opladen nou? Je spreekt jezelf een beetje tegen in die post.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niet alleen tijdens het opladen. Het blijft constant in het scherm staan. Ik kan er nu helemaal niks meer mee.Als ik hem probeer uit te zetten dan gaat hij vanzelf weer aan: dan verschijnt er eerst het logo van huwaei en daarna komt er weer Android in het scherm te staan.Doordat hij niet uit kan word de accu ook behoorlijk warm.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 08:16 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Jeroenneman schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:47:
Binnen een half jaar kun je hem onder garantie gewoon laten vervangen.
ditte

Iperf