Ik zoek een?
-Nieuwe PC-
Wat is je budget?
-€ 550,--
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
-Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor games, films, schoolwerkzaamheden/word/excel etc.-
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Processor: Intel Core I5-4460 boxed
Geheugen: ''Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU'' / 8 gb
harde schijf: Seagate Desktop HDD, 1TB / 3,5"
voeding: Seasonic M12II Evo 520W
dvd drive: Samsung SH-224DB Zwart
kast: Cooler Master CM 690 III Closed
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
-Ik heb geen idee welk moederbord ik nodig heb voor deze pc. Iemand die me hierbij kan helpen? Mij leek 100/120 euro wel maximaal voor het moederbord. Ik ga niet overclocken en wil maar 1 videokaart. Daarnaast vraag ik me af of ik betere componenten kan krijgen voor hetzelfde geld van de samenstelling die ik hierboven gemaakt heb-
De videokaart heb ik hier thuis al liggen, dus die heb ik niet nodig.
Alvast bedankt voor de hulp,
Danny.
-Nieuwe PC-
Wat is je budget?
-€ 550,--
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
-Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor games, films, schoolwerkzaamheden/word/excel etc.-
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Processor: Intel Core I5-4460 boxed
Geheugen: ''Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU'' / 8 gb
harde schijf: Seagate Desktop HDD, 1TB / 3,5"
voeding: Seasonic M12II Evo 520W
dvd drive: Samsung SH-224DB Zwart
kast: Cooler Master CM 690 III Closed
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
-Ik heb geen idee welk moederbord ik nodig heb voor deze pc. Iemand die me hierbij kan helpen? Mij leek 100/120 euro wel maximaal voor het moederbord. Ik ga niet overclocken en wil maar 1 videokaart. Daarnaast vraag ik me af of ik betere componenten kan krijgen voor hetzelfde geld van de samenstelling die ik hierboven gemaakt heb-
De videokaart heb ik hier thuis al liggen, dus die heb ik niet nodig.
Alvast bedankt voor de hulp,
Danny.
[ Voor 129% gewijzigd door Cons4 op 18-10-2014 23:36 ]