Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp gezocht bij uitzoeken laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt als home device, dus ms office pakket, internet, films kijken, skypen, etc..
Verder zal ik de laptop vaak meesleuren, oftewel het liefst 14" of kleiner.

Wat is je budget?
Ongeveer 500,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zoals gezegd gaat de laptop veel mee, ook vaak in het vliegtuig. Moet dus handelbaar zijn qua formaat en gewicht en de accu zal wel wat uurtjes mee moeten gaan. (Ook met films kijken)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen echte voorkeur. Wel slechte ervaring met acer, dus die sla ik over.
Het liefst i7 en ssd. Het geheugen moet minimaal 512 GB zijn. Wie kan mij advies geven?

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Je wilt een SSD en dan nog 500GB opslag. Dat gecombineerd met een i7 in een kleine laptop. Daar mag je je budget voor verdubbelen. Dit is totaal niet realistisch.

Even een kleine kijk in de pricewatch en je ziet dat je voor dat bedrag een ULV i3 met harde schijf kan verwachten.

Dat zijn dan goedkope Acers. En dat die (te) goedkoop zijn, heb je zelf al ondervonden.

Klein budget en krachtige, kleine laptops gaan niet samen. Je gaat keuzes moeten maken: of je neemt een standaard 15,6" model, of je boet serieus in op prestaties. Budget laptops staan ook niet bekend om hun goede accuduur.

Mss kijk je beter naar een leuke 10+" Windows tablet met toetsenbord?
pricewatch: Asus Transformer Book T200TA-CP003H Zilver en met de €100 die je over hebt koop je nog een monitor met HDMI aansluiting?

[ Voor 18% gewijzigd door Tweaker36 op 18-10-2014 20:39 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor een laptop die je beschrijft betaal je al gauw rond de 1200 euro, als het al niet meer is. Doorsparen of met een i3 + HDD genoegen nemen zoals JoWannes zegt.