Toon posts:

Yosemite delen button

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

in mavericks had ik in safari en de finder een ‘deel’ knop. Als ik hier op klikte kreeg ik een submenu met o.a mail, facebook, twwitter, flickr, linkedin, imessage etc.

Echter nu in yosemite staat de ‘deel’ knop er nog wel maar het submenu is leeg, althans er staat: no service. Ook als ik rechterklik op bvb een .jpg bestand in finder en dan onder ‘deel’ kijk krijg ik deze melding.

iemand eem oplossing?

ps: Systeemvoorkeuren –> Extensies –> Deel-menu werkt niet omdat onder beide opties links niks staat.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/72f13aa7f77d963ea8878648077d3b1e6111c40b_54320.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:06

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik geloof dat er iets met de installatie mis is gegaan, hier zijn de menu's namelijk wel gewoon gevuld.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-FQrqIOMOy7M/VEKiK1gJRSI/AAAAAAAABZU/fECBbvj1HJk/s780/Screen%2520Shot%25202014-10-18%2520at%252019.23.28.png

Misschien kan je de Yosemite installatie opnieuw uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@psycho mantis hmm dat is raar. ik heb inderdaad wel een probleem gehad met de installatie, dat ie niet in een keer installeerde. Maar zou dat de reden kunnen zijn?

Opnieuw installeren... hoe gaat dat in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:06

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Als je bij het opstarten CMD + R ingedrukt houdt, kom je in de recovery modus.
Je kan dan Yosemite direct weer installeren over je huidige installatie heen. Je zal dan ook geen programma's of documenten kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-10 22:27
hier hetzelfde probleem. Heb op een nieuwe MacBook een schone installatie gedaan, en heb daar ook het kopje no service staan bij de deelknoppen. Op het Apple support forum staan meerdere mensen die hetzelfde hebben. Sommigen hadden het op het ene account wel, en andere niet op dezelfde machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, thnx psycho mantis. Ga ik proberen.

Lijkt dus een bug te zijn? Of is er een andere oplossing?

Zou opnieuw installeren dan iets uitmaken?

Hoor er op het omt forum ook iemand over...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb eerst een nieuwe gebruiker aangemaakt en tot mijn verbazing staan hier wel alle opties onder de 'delen' knop.
Pagina: 1