Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

• Foxbuster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 22:38
Allen,

Bij het spelen van spellen zijn toetsencombinaties van meerdere knoppen tegelijk nodig. De gamer gebruikt meestal QWEASD Sinds een tijdje werkt de toetsencombinaties met een enkele letter niet meer, namelijk de Q. Toetsencombinaties zijn eigenlijk alle combinaties die met Q zijn, dus bijvoorbeeld QAW, wat in een spel dus naar voren lopen, opzij lopen en om de hoek heen leunen is.

Opeens is dit naar boven gekomen, terwijl ik dit probleem nooit heb gehad. Mijn vorige toetsenbord was kapot gegaan met een aantal toetsen, waaronder ook de Q en ` en 6 en R.

Zou dit mogelijk gebeurd kunnen zijn door een update van windows, want nogmaals, dit probleem was er eerst niet. Met een ander toetsenbord (een basic toetsenbord) krijg ik het zelfde probleem.

dus kort combinaties met Q zijn niet mogelijk QAW QAZ QWE, hij registreert dan maar één enkele letter, in plaats van drie. Heb dit getest met KEYSCAN

Oplossingen voor dit probleem? :/

Info

Systeem draait op Windows 7 64-bit, verse installatie met alle nieuwe updates
Toetsenbord logitech G11

Alvast bedankt

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 23:03
Hoe staan je landinstellingen?

http://specs.tweak.to/16567

• Foxbuster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 22:38
Landinstellingen heeft dit verholpen.

Wist niet dat het probleem zo simpel kon zijn :+ Hij stond op Verenigde Staten, veranderde dit terug naar Nederlands en het probleem was opgelost. Hij blijft echter switchen tussen VS en NL, ondervind hier geen problemen meer van.

Bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat ik altijd doe is alle talen die je niet gebruikt er gewoon uitgooien, waardoor hij altijd NL - VS-int pakt als instellingen en niet switcht naar dingen die je niet wilt hebben.