Itunes 12.0.1.26

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:59
ben nu al een middagje aan het stoeien met de laatste Itunes versie 12.0.1.26 ( OSX Yosemite), ligt het nu aan mij of is de rechtermuis toets functionalitiet verdwenen ?
De functie die ik vooral hiervan gebruikte is : zet iphone aankopen over.
( edit: net nu ik dit post en nog een google search eraan waag heb ik de optie gevonden :)
archief,apparaten : zet aankopen over ) maar wel jammer dat de rechtermuis functie uit deze itunes weg is

[ Voor 38% gewijzigd door edebee op 18-10-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
Ik heb nog gewoon rechtermuis, als je control in houd en je klikt dan doet hij het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
jctjepkema schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:52:
Ik heb nog gewoon rechtermuis, als je control in houd en je klikt dan doet hij het dan wel?
Nee bij control klik ook geen rechtermuis achtige actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Hier werkt een rechtermuisklik ook gewoon en draai op dezelfde iTunes. Alleen problemen in iTunes of ook toevallig in iPhoto?

Wat zeggen de instellingen > muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Robberto schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:26:
Hier werkt een rechtermuisklik ook gewoon en draai op dezelfde iTunes. Alleen problemen in iTunes of ook toevallig in iPhoto?

Wat zeggen de instellingen > muis?
Muis instellingen ff gecheckt en die staan goed, rechtermuis klik werkt wel gewoon bij finder.
Waar klikken jullie dan precies op ? Ik probeer te klikken op de iphone afbeelding links boven , de oude kolom is ook weg met de nieuwe interface.

[ Voor 8% gewijzigd door edebee op 18-10-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik klik gewoon rechts op een nummer. Op de iPhone drukken werkt bij mij ook niet. Die optie is dan verdwenen. Hij zet bij mij automatisch de aankopen over, ik denk via iCloud of tijdens het synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Robberto schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:54:
Ik klik gewoon rechts op een nummer. Op de iPhone drukken werkt bij mij ook niet. Die optie is dan verdwenen. Hij zet bij mij automatisch de aankopen over, ik denk via iCloud of tijdens het synchroniseren.
Oke bedankt ga ik straks thuis weer even verder stoeien ;) met itunes
Pagina: 1