Tips over autoradio

Pagina: 1
Acties:

• Bram Heerink
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2022
Hallo,

Recentelijk is mijn oma overleden en nu beschik ik ineens over haar Twingo uit 1996. Niet bepaald een spannende, moderne auto, maar, hij is gratis en brengt beperkte lasten met zich mee.

Er zit geen radio in. En een deuntje is wel leuk. Ik wil er eigenlijk niet al teveel geld aan uitgeven:

Wat zou leuk zijn?
  • Dab+
  • BT
  • Microfoon (telefonie headset)
Ik kom dan echter snel uit op een radio van 200 euro.

Nu kan je Dab+ an sich laten vallen en puur je richten op het gegeven dat de autoradio je muziek die van je telefoon komt via BT versterkt en je eventuele telefonie regelt. Maar die markt zit zo te zien niet zo in elkaar.

Heeft er iemand een leuke tip?!

Groet,

Bram

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

JT

VETAK y0

Je kunt prima een Bluetooth autoradio kopen zonder DAB+.

Gecondoleerd overigens.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma.

Als je dab+ als eis laat vallen zijn er in de Pricewatch ruim 20 verschillende autoradio's te vinden die beschikken over FM-ontvangst en Bluetooth. (Variërend van net iets meer dan € 50 tot een paar honderd Euro.) Wanneer dab+ aangeklikt wordt zijn er nog 4 met BT. Waaronder een JVC van € 157. Je kunt natuurlijk ook nog op andere vergelijkingssites kijken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Bram Heerink
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2022
Dank voor het betuigen van deelneming en de tips. Ik ga nog eens wat graven. Aanvullende tips worden uiteraard op prijs gesteld.