wat is de beste videokaart voor gaming nu in de nabije toekomst en dan vooral de kwaliteit boven kwantiteit van de frames? Bv voor unreal II
Geforce 3 en Ati Radeon.
Ati heeft iets betere beeldkwaliteit in 2d. Geforce 3 heeft onovertroffen 3d effecten, is sneller, sja dus ook duurder.
Ati heeft iets betere beeldkwaliteit in 2d. Geforce 3 heeft onovertroffen 3d effecten, is sneller, sja dus ook duurder.
Geen inspiratie
ff wachten op de Kyro3 maar als die uit is dan heb je T/L en Tile based rendering
Ik weet het niet maar ik denk het wel. Hij zal er iig niet veel onder zitten en toch stukken goedkoper zijn.
Verwijderd
ff wachten op de Geforce 4 
Wachten doe je al veel te veel in je leven... koop nu een leuk kaartje (geen gf3 dus want die zijn nog niet te betalen) maar gewoon een gf2 of zoiets...
Wachten doe je al veel te veel in je leven... koop nu een leuk kaartje (geen gf3 dus want die zijn nog niet te betalen) maar gewoon een gf2 of zoiets...
Verwijderd
ja dat klopt wel maar de naam geforce zal er toch al gauw voor zorgen dat meer mensen hem kopen.....net zoals bij intel/amdOp dinsdag 12 juni 2001 20:18 schreef GambitRS het volgende:
Ik weet het niet maar ik denk het wel. Hij zal er iig niet veel onder zitten en toch stukken goedkoper zijn.
Ja ik weet het, en ik weet ook dat cyrix de beste prijs/prestatie heeft (je krijgt niks maar je betaalt ook niks). Dat was zijn vraag dus niet
Verwijderd
Gforce3 voor pure 3d snelheid en iets mindere beeldkwaliteit (maar daar maalt de hardcore gamer niet om). Kyro3 zal leuk worden ja maar alweer te langzaam als ie uit is..net als Matrox net als 3dFx (jammer was echt super vroeger) net als S3 en ja ook net als ATI. Op het moment dat de Nvidia concurrenten iets neerzetten worden ze een dag later verrast door Nvidia. De Gf5 is allang klaar maar komt pas als Ati (de enige echte concurrent nog) met een betere Radeon komt die de Nvidia voorbij zou KUNNEN streven..maar die dat dus eigenlijk nooit doet!@
nvidia is gemeen heh
Ik denk dat ze dat niet doen omdat niemand de GF3 dan koopt, want normale mensen kopen geen GF3 omdat ie te duur is, alleen die-hards willen het beste van het beste hebben. Dus die die-hards zullen het laatste produkt kopen, de normale nog steeds de GF2 en de GF3 wordt dan niet meer verkocht
Ati Radeon.
of als je echt centen teveel denkt te hebben een GF3 ofzo. (scherpte van deze kaart hoor ik gemengde berichten over, dus test hem uit in de winkel op een goede monitor)
of als je echt centen teveel denkt te hebben een GF3 ofzo. (scherpte van deze kaart hoor ik gemengde berichten over, dus test hem uit in de winkel op een goede monitor)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
ja yakumo rulezOp dinsdag 12 juni 2001 20:15 schreef Kayz het volgende:
Ik denk toch wel de Yukumo 6mb vga
Op woensdag 13 juni 2001 01:48 schreef 3dfx het volgende:
MORPHEUS
Pagina: 1