Leverancier prijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-07 15:36

Plainside

I browse when I'm at work

Topicstarter
Vandaag op mijn stage kwam een interesant onderwerp naar voren.
Het ging over de wissel koers tussen Dollar en Euro deze zou omhoog gaan en de prijzen van alle hardware producten ook.
Dit zal ook effect hebben op de Consumenten kan en niet alleen de zakelijk tak.
Dus zijn we nog van plan wat te kopen doe het voor 1 November anders kunnen prijzen stijgen tot +15%.
Er is vast wel ergens een specifieke lijst met daarin alle koers verhogingen dit verschilt per fabrikant(AMD, HP, Intel, etc).

Weet niet of dit de juiste plaats is om te poste zo niet sorry!

PS. probeer nu ook meer info te vinden!

Edit: Huidige koers http://www.wisselkoers.nl/amerikaanse_dollar Hier kun je al zien dat de dollar aardig daalt.

[ Voor 18% gewijzigd door Plainside op 17-10-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weet niet of dit de juiste plaats is om te poste zo niet sorry!
:(

Als je het niet zeker weet, vraag dan na. We geven 1000 keer liever info van tevoren dan dit soort chagrijnige berichten achteraf te moeten plaatsen :o

Deze topic gaat in het geheel niet over techniek maar over (ver)kopen.

Move OH -> Shopping Forum

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Plainside schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:27:
Vandaag op mijn stage kwam een interesant onderwerp naar voren.
Het ging over de wissel koers tussen Dollar en Euro deze zou omhoog gaan en de prijzen van alle hardware producten ook.
Dit zal ook effect hebben op de Consumenten kan en niet alleen de zakelijk tak.

Edit: Huidige koers http://www.wisselkoers.nl/amerikaanse_dollar Hier kun je al zien dat de dollar aardig daalt.
Hoezo, wat gebeurt er op 1 november, en waarom weten ze dat bij jou op je stage wel, en de rest van de wereld kennelijk niet? Als ik jullie was zou ik daar flink gebruik van maken zodat je kan gaan rentenieren.

O, en als je die grafiek die je linkt zou begrijpen zou je zien dat niet de dollar daalt, maar de euro (behalve een kleine opleving de laatste dagen), als de dollar zou dalen zou dat de prijzen ook doen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is en koppeling van aankoopadvies en voorspellende gaven. Beiden horen niet in SF thuis, en ik zie ook geen andere plek hiervoor. Kopen wanneer je het nodig hebt, zou ik zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.