• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Weet iemand of de Samsungs plasma's nog ergens te verkrijgen zijn?
Google en Pricewatch leveren geen resultaten.

Ik heb nu een Pana vt60 en deze valt erg tegen, ik krijg koppijn van het "schokken" van het beeld. (alle beeld "verbeter" spul staat uit. Met iets hoger zetten van "bereken extra frames" is het iets minder erg, als ik deze hoger zet dan krijg je weer schokjes bij bepaalde bewegingen.

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
en als je er meer dan 1 weet te vinden.... graag een pm.
Ik zoek er ook nog naar.1.

Ik had een link naar 1 in Duitsland maar die verstuurt niet buiten dat land.
Zoek eventueel ook naar ps51F8590 (zo heet-ie bij onze ooster buren)

In Amerika zijn ze gewoon nog leverbaar onder model PN51F8500 (maar ja...ga eens proberen zo'n scherm in goede staat over te krijgen en als er dan iets mee aan de hand is... tja...)

Ik vind het raar dat ze hier niet meer te koop zijn. Toen Samsung aankondigde te stoppen met plasma zeiden ze dat ze door zouden gaan met produceren tot september 2014....

• cooknl
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2025
Geen V&A op het forum.

[ Voor 89% gewijzigd door FeaR op 26-04-2015 20:59 ]

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-01 08:54
LaFleche schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:59:
en als je er meer dan 1 weet te vinden.... graag een pm.
Ik zoek er ook nog naar.1.

Ik had een link naar 1 in Duitsland maar die verstuurt niet buiten dat land.
Zoek eventueel ook naar ps51F8590 (zo heet-ie bij onze ooster buren)

In Amerika zijn ze gewoon nog leverbaar onder model PN51F8500 (maar ja...ga eens proberen zo'n scherm in goede staat over te krijgen en als er dan iets mee aan de hand is... tja...)

Ik vind het raar dat ze hier niet meer te koop zijn. Toen Samsung aankondigde te stoppen met plasma zeiden ze dat ze door zouden gaan met produceren tot september 2014....
let op dat de tv's van de VS vaak geen support hebben voor 50hz materiaal, dus alle content in europa. Worst case scenario pakt de tuner het signaal niet eens.