Toon posts:

Dilemme - TV vervangen vanwege Sonos plakbar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik zit met een dilemma. In een opwelling heb ik een Sonos playbar gekocht :). Nog niet gekeken op dit forum wat de meningen hierover zijn, maar ikzelf ben enthousiast :)

Nu wil ik 'm aansluiten op mijn Philips 9604 van 32", maar die blijkt geen digitale output te hebben (een optical dan).

Ik zit nu met een dilemma:
- koop ik een nieuwe 40" televisie? Mijn budget ongeveer 1.000 euro
- koop ik een converter (https://www.conrad.nl/nl/...CFSuWtAodRyMAxg&WT.srch=1)

paar vragen waar ik mee worstel waar ik hoop dat jullie me wat richting op kunnen geven?
- Is die 1.000 euro voor een nieuwe TV het waard (neem bijv de Samsung 40" 6900) tov mijn huidige philips
-werkt zo'n converter wel goed (genoeg)?

Iedereen alvast dank voor de tips

Groet
Björn

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-01 13:30

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Hdmi arc ? converter ben ik niet over te spreken !

[ Voor 66% gewijzigd door Fe® op 18-10-2014 07:03 ]

Walking on the bright side of life

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:42
Hoe is je totale opstelling. Ik vind het persoonlijk nogal ver gaan om een nieuwe tv te kopen omdat je in een opwelling een soundbar hebt gekocht. heeft je digitale ontvanger (als je die hebt) geen toslink uitgang?

Die converter valt mee in prijs (goedkoper dan tv) en geeft volgens mij geen geluidsverschil.

Of je brengt die Sonos terug en koopt een soundbar die je wel aan kunt sluiten.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56
Ik heb hier dezelfde TV maar dan met een 37" paneel. Ik gebruik een converter die ik via eBay gekocht heb om van Coax naar optical out te gaan. Dit werkt echt meer dan prima en ik heb letterlijk nooit storing. Ik heb de speakers van de TV uitgeschakeld en wij hebben puur geluid via onze JVC set, en dat werkt prima in zowel DD 2.0 als DD5.1. DTS snapt de TV niet, maar voor zover ik weet de Play bar ook niet :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een converter besteld, kijken hoe dat uitkomt...

waar ik eigenlijk op zoek naar was, is de vraag: is een nieuwe TV echt zoveel beter dan mijn Philips van toch zo'n 5 jaar oud.. anyways; ga 't eerst met een convertor proberen.

thx voor de reacties!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56
Sowieso is de ontwikkeling van CCFL naar LED-verlichting een interessante. Ben benieuwd naar de reacties!
Pagina: 1