Android tablet browser Full Screen + Battery API

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-07 21:53
Iemand die weet hoe je op een Android tablet een browser écht Full Screen krijgt, plus nog ondersteuning voor de Battery API? De Battery API werkt al een tijdje in Firefox en sinds kort ook in Chrome, dit is ook al gelukt om te maken.

Echter, welke aanpassing of script ik ook probeer, de browser wordt niet écht Full Screen. Ik heb ook wel diverse Full Screen apps gevonden in de Playstore, die ook daadwerkelijk het volledige scherm benutten, maar deze ondersteunen de Battery API niet..

Het doel is dus om zowel de bovenbalk (statusbalk) als de onderbalk (navigatiebalk) te verbergen. Het lukt me wel om met bijv Firefox een 'Full screen' modus te activeren, maar deze verbergt nog niet de onderbalk.

20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:53
Ik heb op een iPad met Google Chrome een webpagina wel fullscreen gekregen. Regeltje code in de HTML geplaatst waardoor de browser controls na een paar seconden verdwenen. Helemaal fullscreen kan bij Android volgens mij ook door een shortcut op je homescreen te plaatsen (dat je er een soort 'app' van maakt). Al blijf je dan nogsteeds de onderbalk houden. Hoe wil je anders weer terug naar je homescreen komen als je apparaat geen fysieke home knop heeft?

Als ik een 'app' maak van de webpagina dan zie ik met Chrome op m'n Nexus 5 telefoon iig geen adresbalk meer. Die Battery API ken ik niet dus kan ik verder niet mee helpen.

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 21-10-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Volledig full screen kan wel met android (dus inclusief verbergen van de knoppen onderin). Je kunt dan de knoppen als gebruiker weer terug krijgen door van boven in de app naar beneden te swipen.

Hoe je dat precies aanzet in een androidapp en dat in een webview zet kan ik je ook niet mee helpen, behalve melden dat het technisch mogelijk is ;)