Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar nieuwe oordopjes, het liefst die ik bij bol.com kan bestellen zodat ik ze snel heb, aangezien mijn vorige kabelbreuk hebben. Ik heb zelf wat setjes uitgezocht, maar ik sta absoluut open voor suggesties. Ook zou ik graag suggesties krijgen voor wat 'back-up' Chinese dopjes van max €10 voor als deze kapot gaan. Ikhoud van allerlei soorten muziek: Dance, Rap, Hardrock en Pop. Ik zou het fijn vinden als de bass goed is maar niet erg overheersend.

Ik zoek een?
Ik zoek oordopjes(in-ear), ik ben eventueel bereid om ze uit bijvoorbeeld China te halen, wat ik al enkele keren eerder heb gedaan

Wat is je budget?
tussen 10 en 25 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de oordopjes gebruiken met mijn Sansa clip+, vooral thuis, op school en onderweg.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf gevonden:
1.JVC HA-FX101
2.JVC HA-FX40
3.Philips SHE 3590
4.Philips SHE 9000
5.Moxpad X3

-Erwa

• thedjdoorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 13:43
Ik gebruik nu zelf een tijdje Coloud The Pop, echt de meest briljante oortjes, want:
-Platte kabel (dus niet snel in de knoop)
-Kabel opwind gevalletje (dus helemaal niet in de knoop)
-Regelknopje (Werkt alleen niet met mijn Creative Zen X-Fi 2, ben wel nieuwsgierig of het met andere personal audio werkt)
-Lekker geluid
-Je moet een thedjdoorn zijn om er kabelbreuk in te krijgen (en ja, dat wil zeggen dat het me zowaar gelukt is)

Minpunt is dus dat ze wel stuk kunnen (maar ja, alles kan kapot, en al helemaal als het uit China komt, dus daar selecteer je blijkbaar toch niet op) en dat ze nogal snel uit je oren glijden (de mijne dan, ja die maak ik wel eens schoon, ja ik heb pittig grote oren).
Dus zeker een aanrader

"We have nothing to fear but running out of beer"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, ik zal de the pops ook meenemen in mijn overweging. Ik weet alleen niet of ze echt goed zouden zitten bij mij, ik heb namelijk nogal kleine oren en bij reviews staat dat ze best groot zijn.
Jij hebt zeker geen ervaring met de oordopjes die ik noemde?

-Erwa

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 17:46
http://www.banggood.com/O...ml?p=FD1408071971201208AI

Die zijn uberhaupt wel goed. Er is een kortingscode voor 3 dollar extra korting.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Pistons zijn echt geweldig voor hun prijs. Die dingen kan ik zeker aanraden.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Oké als jullie de Pistons aanbevelen zal ik die in mijn overweging meenemen, alleen jammer dat het dan lang duurt voordat ik ze binnen heb, dus ik denk dat ik dan maar twee setjes bestel, dat kan wel voor deze prijs, 1 in Nederland om ze snel binnen te hebben en de Pistons.
Niemand ervaring met de oordopjes die ik genoemd heb?

Edit: Ik lees op head-fi 'fit could be an issue' bij de Pistons. Dan begin ik toch te twijfelen of ik die wel moet kopen..

-Erwa

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 15:05 . Reden: nieuwe informatie ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:52
Mijn pistons zitten in ieder geval prima. Er zitten ook andere maten 'kussentjes' bij voor als je kleine oren hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Steken die Pistons eigenlijk uit je oren of zoiets?
-Erwa

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:52
Ze steken een beetje uit je oorgaten, maar ik kan maar weinig oortjes bedenken waarbij dat niet voorkomt. Ik vind het prima oortjes voor de prijs, maar ik zou geen wonderen verwachten.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik beveel die Pistons ook aan, heb ze net een tijdje en klinken perfect zeker voor het geld wat je ervoor betaald.

Als je meerdere setje besteld houd er wel rekening mee dat je onder de 22 euro totaal zit, anders kan je nog even iets van 13 euro plus btw erbij/extra betalen.
Weet niet of Banggood een lagere waarde erop zet? zo ja dan is er niks aan de hand.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu in ieder geval de JVC HA-FX101 gekocht en ik ben nog aan het nadenken of ik de Pistons zal kopen. De JVC's zijn nu bezig met burn-in, dus ik ben benieuwd.
-Erwa
Pagina: 1