Hallo,
Natuurlijk weet ik dat 400euro krap bij kas is.
Ik zoek/verwacht dan ook geen high end game pc, de pc bouw ik voor een vriend en is speciaal bedoelt om 1 ding te doen. Dat is het spel Archeage zo goed mogelijk te kunnen spelen.
Archeage is een mmo dus Proseccor zal belangrijk zijn.
Ik zoek eigenlijk 3 dingen, de rest heb ik allemaal al,
- Processor
- Videokaart
- moederbord
( Ram geheugen? )
Had een setje in gedachten maar kan er niet uitkomen, of ik nog beter kan doen voor mijn geld of niet, Gebruikt vaak een tv 32Inch als beeldscherm weet niet of dit iets verandert voor de videokaart.
- AMD FX-6300
- Asus M5A78L-M/USB3,sAM3+
- Sapphire Radeon R9 270X Dual-X,2GB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding 500watt, 2x2gb ddr3,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur AMD, Archeage geeft zelf aan dat het spel net zo goed of zelfs beter op een AMD Proseccor loopt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoopte mijn 500wat voeding te kunnen gebruiken die ik heb liggen.
Zat er ook aan te denken 6gb ram te geven door een extra 2gb kaart te halen, of kan ik ook een 4gb halen daarbij 8gb totaal
(hoeft niet te kunnen overklokken,)
Mvg Steven,
Natuurlijk weet ik dat 400euro krap bij kas is.
Ik zoek/verwacht dan ook geen high end game pc, de pc bouw ik voor een vriend en is speciaal bedoelt om 1 ding te doen. Dat is het spel Archeage zo goed mogelijk te kunnen spelen.
Archeage is een mmo dus Proseccor zal belangrijk zijn.
Ik zoek eigenlijk 3 dingen, de rest heb ik allemaal al,
- Processor
- Videokaart
- moederbord
( Ram geheugen? )
Had een setje in gedachten maar kan er niet uitkomen, of ik nog beter kan doen voor mijn geld of niet, Gebruikt vaak een tv 32Inch als beeldscherm weet niet of dit iets verandert voor de videokaart.
- AMD FX-6300
- Asus M5A78L-M/USB3,sAM3+
- Sapphire Radeon R9 270X Dual-X,2GB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding 500watt, 2x2gb ddr3,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur AMD, Archeage geeft zelf aan dat het spel net zo goed of zelfs beter op een AMD Proseccor loopt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoopte mijn 500wat voeding te kunnen gebruiken die ik heb liggen.
Zat er ook aan te denken 6gb ram te geven door een extra 2gb kaart te halen, of kan ik ook een 4gb halen daarbij 8gb totaal
(hoeft niet te kunnen overklokken,)
Mvg Steven,